כן קובע: התוספת הקטנה הפכה לטרנד המעילים הבולט של החורף

היילי ביבר מתעקשת על זה כבר תקופה, ובשלב זה של החורף הישראלי אין לנו ברירה אלא להשתכנע. כמובן שגרסת הסטיילינג שלה למעיל הנכון של העונה היא לגמרי הכי טרנדית, אבל גם הכי פחות פרקטית - אז מצאנו עוד כמה השראות ללוק הכי מבוקש

מאת  | ‏ 2 ינואר 2024

אופנה ומזג האוויר הם לא תמיד החברים הכי טובים. הדינמיקה ביניהם קריטית, ובהרבה מובנים הוא לגמרי הבוס שלה – אבל בדיוק בגלל זה היא גם אוהבת להתנגד ולהתריס ככל שמתאפשר לה. אנחנו אלה שסובלות מהנטייה הקפריזית הזאת, אז כשמגיע טרנד שעובד בהרמוניה אינטואיטיבית עם הטמפרטורה, לרוב נחבק אותו מיד בהערכה.

ככל שהחורף מעמיק והקור מתבסס כמציאות יומיומית, אפילו במחוזותינו, הולך וגובר האינסטינקט להתעטף ולהתחפר. טרנד המעילים הבולט ביותר של העונה עובד מעולה עם הדחף הזה, ולכן הופך מיד לפייבוריט: מעילי המקסי הארוכים במיוחד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Annemiek Kessels‎‏ (@‏‎modedamour‎‏)‎‏

מדובר, בעצם, בתוספת של כמה סנטימטרים בודדים אך משמעותיים שמוסיפים טוויסט דרמטי לאורך הקלאסי שמגיע עד אמצע השוק. המעילים המבוקשים של הרגע, בחסות מותגים כמו מקס מארה וסן לורן, מלטפים את הקרסול במקרה הסטנדרטי ומטאטאים את הרצפה במקרה המוגזם, ונשות האינסטגרם למיניהן לגמרי ששות להדגים את אופציות הסטיילינג השונות.

בראשן, איך לא, היילי ביבר, שדגמנה בחודשיים האחרונים רצף ארוך של מעילי אוברסייז. אבל נכון מה שאמרנו בהתחלה לגבי שיתוף הפעולה עם מזג האוויר? אז זהו, שהגרסה הכי טרנדית כאן היא בעצם… קצת ההפך המוחלט מזה. היילי לא הותירה ספק בנוגע לנוסחה המועדפת עליה: מעיל ארוך מאוד עם מכנסיים קצרים מאוד, אם בכלל.

בהתחשב בכך שהחיסרון המשמעותי של אורך כזה הוא האפקט המקצר שפחות מחמיא למי שאינן דוגמניות מסלול, האופציה הכי "נכונה" ליישם את הטרנד שלא בעזרת עקבים גבוהים, היא אכן לחשוף כמה שיותר רגליים תחת המעיל – מה שלפחות מסתדר היטב עם הרלוונטיות הבולטת של גרביונים העונה. ובכל זאת, גם ג'ינס ישר או מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה יעבדו מעולה, ותמיד יש לנו פינה חמה בלב לשידוך בין מעילים גדולים לחליפות טרנינג. 

מבחינת טקסטורה, המעיל הארוך מזמין ורסטיליות מוחלטת – החל מטרנץ' קליל דרך עור וצמר נוקשים ועד פרווה (סינתטית כמובן). אפילו קרדיגנים מוזמנים למסיבה הזאת. עוד מומלץ: לתפור בבטנה שורות של של שעוני זהב ולהציע אותם בדיסקרטיות לכל המרבה במחיר, או לחילופין לערוך שחזורים נלהבים לפרסומת של קסטרו עם יעל אבקסיס וליאור מילר.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hannah Lewis‎‏ (@‏‎hannahlewisstylist‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Max Mara‎‏ (@‏‎maxmara‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tine Andrea Lauvli‎‏ (@‏‎tineandreaa‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Naama Menache‎‏ (@‏‎naamamenache‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Rebecca Jackson‎‏ (@‏‎_rebeccajackson‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Annemiek Kessels‎‏ (@‏‎modedamour‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Caroline Daur‎‏ (@‏‎carodaur‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‎‏ (@‏‎cestclau‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎dîlan but you can call me dilo (@‏‎diln_‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Pernille Teisbaek‎‏ (@‏‎pernilleteisbaek‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי‎‏ (@‏‎pollyhey‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Alexa Chung‎‏ (@‏‎alexachung‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה

 

  • מצחיק שטרחתם להגיד שהפרווה צריכה להיות סינטטית, אבל המלצתם על מעיל עור. מה ההבדל?

    מאת: חכמה |‏ 7 בינואר 2024 | 18:36
  • לפני בערך 30 שנה קניתי מעיל בדיוק כזה ויש לי אותו עד היום רק עביתי קצת מאוד במשך השנים כי חליתי וגם הזדקנתי ואני מקווה שהבת שלי תוכל להנות ממנו בבוא היום כי זה מעיל לא רק טרנדי אלא מעיל קלאסי. שתמיד יהיה אופנתי. בדיוק כזה חום יפה עם צווארון כזה גדול אבל בשחור ממש יפה.
    לצערי החנות שבא קניתי את המעיל הזה כבר לא קיימת. חבל. כל הדברים הטובים נעלמים.

    מאת: אני |‏ 2 בינואר 2024 | 06:33