הג'ינס של ג'ניפר לופז מבשר טרנד קצת מטריד

ג'יי לו, שמזוהה עם גלאם סופר מוקפד מצד אחד ועם סטריט-סטייל נונשלנטי מצד שני, הלכה רחוק מאוד אל הקצה האחרון עם הלוק שלבשה לשיטוט שופינג עם אמה. במבט ראשון היינו מזועזעות וניסינו להבין איך קורה דבר כזה, אבל אז נזכרנו שקיילי ג'נר כבר הזהירה

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Just Jared‎‏ (@‏‎justjared‎‏)‎‏

אחת מני סיבות רבות שאנחנו אוהבות את ג'יי לו היא הוורסטיליות האופנתיות שלה: היא תמיד נעה בגמישות אקרובטית מרשימה על הציר שבין גלאם מוקפד וסקסי לבין סטריט נונשלנטי ו"מרושל". אלא שהלוק שבו נצפתה לפני כמה ימים לוקח את הקצה השני לחתיכת קצה.

לופז בת ה-54 תועדה לצד אמא גוואדלופה ברחובות לוס אנג'לס, לטובת מה שאוהבים לכנות שם "שופינג של הדקה התשעים" לפני חג המולד. זה כנראה היה ממש ברגע האחרון, כי נראה שג'יי לו באמת פשוט זרקה על עצמה משהו בחופזה, וגם לא הספיקה לעשות כביסה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‎‏ (@‏‎jlo_uniquelove‎‏)‎‏

אוקי, אם לשחרר רגע את הפסאדה הדודתית (ואת הבדיחה הקורעת על כך שג'יי לו עושה לעצמה כביסה) – האמת היא שידענו מיד מה הסיפור של הג'ינס המטונף הזה. בכל זאת, קמפיין הבוץ של קיילי ג'נר לאקנה הוא משהו שקשה לשכוח, ושם כיכב אותו ג'ינס באגי גדול ומרופט לכאורה, שאכן נועד להיראות כאילו נגרר בבוץ וזחל בג'בלאות. 

תיראו מופתעים כשנספר לכם שהמחיר לא ממש מסתדר עם הווייב הזה, ונע בין 2,000 ל-3,000 שקלים במקומות הבודדים שבהם הוא עדיין לא סולד אאוט. אבל לא בטוח שהרעיון הזה מתחיל ונגמר רק בדגם הספציפי של אקנה. למעשה, נראה שהמראה המלוכלך הופך למגמה רצינית בעולמות הדנים, כשמותגים בולטים כמו דיזל מציעים את הגרסה שלהם. גם אם לא מדובר בכתמי לכלוך ממשיים, מסתמנת נטייה גוברת לשפשופים ושטיפות בגווני חלודה ויושן. כך או כך, זה לגמרי טרנד מהסוג שיגרום לאמא שלכם להתפלץ – ולפעמים זו כל הפואנטה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Acne Studios‎‏ (@‏‎acnestudios‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Naama Menache‎‏ (@‏‎naamamenache‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Diesel‎‏ (@‏‎diesel‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎dîlan but you can call me dilo ‏ (@‏‎diln_‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Acne Studios‎‏ (@‏‎acnestudios‎‏)‎‏

השאירו תגובה