בר זומר מציגה את הטרנד הרותח: הג'ינס האפור שאתם חייבים

להקרנת בכורה של סרטה החדש, הגיעה בר זומר בלוק שתואם מאד את המצב בארץ. מה שאומר שאין בו שום דבר נוצץ והוא בעיקר אפור ונח. זומר לבשה ג'ינס הורס בצבע אפור, וסוויטשירט שחור שעובד איתו מצוין. כל הפרטים על הלוק של האימא הטריה

מאת  | ‏ 6 דצמבר 2023

בר זומר והבעל. התלבשו בהתאם למצב (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בר זומר והבעל. התלבשו בהתאם למצב (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

בכורת סרט מקומית בימים האלה היא לא בדיוק אירוע משמח ונוצץ, ולכן הלבוש אליה הוא בהתאם. אתמול התקיימה בכורה לסרט החדש ״לרוץ על החול״, בו מככבים שון שונסלה מונגוזה, צביקה הדר, קים אור אזולאי ובר זומר. האירוע היה במתכונת מעט שונה – במקום הקרנה לסלבס ואנשי תעשייה, הוזמנו אליה תושבי כפר עזה

בהתאם למזג האוויר – גם בחוץ וגם בפנים – בר שרק לפני כמה ימים חגגה יום הולדת 30, בחרה במראה סולידי, מחמם, מפנק ובעיקר נח, מתוך הבנה שלא מדובר באירוע שצריך לדפוק אליו הופעה בשביל צלמי פפראצי וגם יש מצב גדול שיצטרכו לרוץ בזמן אזעקה ולחפש מרחב מוגן.

כשאין באמת אירועים נוצצים ויש מצב שנרוץ למקלט  (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

כשאין באמת אירועים נוצצים ויש מצב שנרוץ למקלט (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

אבל אל תתבלבלו – גם מראה סולידי וקז׳ואל יכול לבוא ממותגי יוקרה, והפעם מדובר בג׳ינס וסווטשרט של איזבל מארה לפקטורי 54 שנראים פשוטים אבל המחיר שלהם לא מאד פשוט.

הסווטשרט השחור, שמגיע גם בצבע אפור, כולל רקמת לוגו של המעצבת וגזרה נינוחה, והוא נמכר כרגע בסייל – 1,181 ש״ח במקום 1,390 ש״ח. הג׳ינס האפור הוא בגזרה שלעתים קוראים לה ״גזר״, מכיוון שהיא רחבה בחלק העליון וצרה בחלק התחתון, ונמכר כרגע ב-1,861 ש״ח במקום 2,190 ש״ח. מה שנקרא קז'ואל אבל בסטייל.

סוויטשירט אוברסייז. כל מה שבא לנו ללבוש (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

סוויטשירט אוברסייז. כל מה שבא לנו ללבוש (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

הכי נוצץ שאנחנו יכולים ללבוש (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)

הכי נוצץ שאנחנו יכולים ללבוש (צילום: אינסטגרם Bar Zomer)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

השאירו תגובה