השמלה של H&M הפכה ללהיט ויראלי, וזה לא באמת מפתיע

לא בטוח שהיא הייתה עוצרת את נשימתכן על הקולב בחנות, אבל בדיוק בשביל זה יש את הפאשניסטות ברשת - שפשוט יודעות לזהות פריט מנצח ולהוכיח בדיוק למה הוא כזה. הלהיט החדש של הרשת השוודית משלב כמה פרטים שהופכים אותו לבחירה המושלמת של הרגע, ובמחיר משמח כמובן

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Laura B (@laurabroomey)

ההסתקרנות מפריטי רשתות נגישים שזוכים לוויראליות ברשת אף פעם לא נגמרת, ואיתה גם הרצון לפצח את סוד קסמם. לפעמים מדובר בתרגום מהיר ומפתה לפריט יוקרתי וטרנדי, לפעמים דווקא הצבעוניות היא הפיצוח הוויראלי, ולא מעט פעמים הסיבה נותרת עמומה.

הפעם אנחנו מתכנסות לדון כאן בשמלה רקומה של H&M , שהצלחתה ככל הנראה קשורה בנחיתה בטיימינג מושלם. השמלה הקצרה עם השרוולים הארוכים נחגגת בימים אלה בפיד – אולי כי היא עדיין מתכתבת עם מראות הריזורט הקיציים, אבל גם פוזלת כבר אל לילות הסתיו וארוחות החגים.

הרקמה הקונטרסטית היא ללא ספק האלמנט הבולט בפריט הזה, והיא באה לידי ביטוי באלמנטים גדולים ומודגשים בצורת פייזלי. שרוולי החצוצרה המתרחבים מוסיפים לשמלה דרמה ותנועה.

השמלה הוויראלית ממשיכה הצלחה ויראלית של שמלה רקומה דומה, שהרשת השוודית השיקה מוקדם יותר, והפכה גם היא ללהיט. הגזרות של שתי השמלות זהות, אך המוטיבים של הרקמה שונים מעט. כך או כך מדובר בפריט מוצלח ונגיש, שיכול להתאים בול לימים המתקררים הבאים עלינו לטובה. הלהיט הוויראלי הזה כבר נחת גם בחנויות בישראל, ומתומחר ב-299 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dominika Polak (@imdominikapolak)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ESTELLE (@est.yle)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@365daysforbeauty)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@cassndras)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@moore.of.lo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JORDYN (@jordynrennie_)

השאירו תגובה