מרי מי: הנעליים הקלאסיות האלה הן הבחירה הכי טרנדית

הן עדינות ואלגנטיות, תמימות וסקסיות, והן בעיקר מאוד רלוונטיות כרגע: נעלי המרי ג'יין, שמאופיינות ברצועת קרסול קדמית, הן הניגוד המושלם לגמת הנעליים המגושמות והמסורבלות. על עקב פלטפורמה או בגרסת בלרינה שטוחה - מצאנו את האופציות הכי נכונות בחנויות

מאת  | ‏ 28 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Carel Paris (@carelparis)

סולדות מטרנד המגפיים הצ'אנקיים? עדיין מתלבטות על סניקרס במראה 'סבא' ו'אבא'? פלטפורמות מגושמות וסוליות משוננות גורמות לכן לסחרחורת קלה? יש לנו חדשות טובות בשבילכן: הקלאסיקות העדינות והרגועות הן לגמרי הבחירה הנכונה לעונה.

כבר דיברנו כאן לא מעט על חזרתן של הבלרינות השטוחות המתכתבות עם הפופולריות הגואה של מראה ה-BalletCore. עכשיו, מגיע גם תורן של נעלי המרי ג'יין המוכרות, המאופיינות בסגירה של רצועת קרסול קדמית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Magda (@_magda__)

הדגם הפרקטי והנוח, שכיכב בתחילת דרכו כנעליים מותאמות לילדים ולילדות, כבר מזמן הפך לפריט מפתח בקטגוריית אופנת הנשים. בתקופה האחרונה הוא צובר תאוצה מחודשת בעידודן של שגרירות מפורסמות ודגמים ממותגים מדוברים.

אלכסה צ'אנג אישרה מחדש את אהבתה ארוכת השנים למרי ג'יינס בטקס האחרון של פרסי האופנה הבריטיים. היא עשתה זאת בעזרת דגם מוגבה של פראדה. זואי קרביץ היא נערת הפוסטר המושלמת של נעלי ה'אווה' הפופולריות של דה רואו. מותג נוסף שמזוהה במיוחד עם נעלי המרי ג'יין הוא Carel הצרפתי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nodaleto (@nodaleto)

המרי ג'יינס מתאימות במיוחד לחורף הישראלי ואפשר להשיג אותן עם חרטומים מגוונים, עקבים גבוהים ועבים, ומספר משתנה של רצועות. בימים היותר חמים אפשר לנעול אותן רק עם גרביונים דקים, וכשמתקרר לעבור לגרסה המחממת יותר, זו שמשדכת אותם לגרבי ברך עבים.

נעלי מרי ג'יין

1. &Other Stories, מחיר: 573 שקלים, 2. סטיב מאדן, מחיר: 314.90 שקלים, 3. פריטי בלרינס, מחיר: 999 שקלים, 4. טבע נאות, מחיר: 500 שקלים, 5. מנגו, מחיר: 419.90 שקלים, 6. מסימו דוטי, מחיר: 525 שקלים, 7. אלדו, מחיר: 499.90 שקלים, 8. סרג'יו רוסי לבוטיק מימוזה, מחיר: 2,482 שקלים, 9. לאפייט איטלי, מחיר: 699 שקלים (צילום: יח"צ, עיצוב: סטודיו מאקו)

טופ סיקרט בשוז אונליין, 249 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

טופ סיקרט בשוז אונליין, 249 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

מרי ג'יין

זארה, 259 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

פריטי בלרינס, 999 שקלים (צילום: יח"צ)

פריטי בלרינס, 999 שקלים (צילום: יח"צ)

מרי ג'יין

מסימו דוטי, 525 שקלים (צילום: יח"צ)

מרי ג'יין

נעמה בצלאל, 439 שקלים (צילום: דן ספיגלמן)

מרי ג'יין

&Other Stories, מחיר: 575 שקלים (צילום: יח"צ)

מרי ג'יין

אלדו, 499.90 שקלים (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה