עכשיו זה רשמי: הגבות הדקיקות לגמרי חוזרות

כבר ראינו אותן בהפקות אופנה, על מסלולי התצוגה ואפילו על כמה כוכבות נועזות במיוחד - אבל כשנסיכה ענוגה כמו ניקולה פלץ בקהאם מופיעה על השטיח האדום עם גבות בלתי נראות - זה בהחלט הרגע להתחיל לדאוג. ובכל זאת, יש גם חדשות טובות

מאת  | ‏ 20 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@nicolaannepeltzbeckham)

עמוק בלב, תמיד ידענו שהרגע הזה יגיע. שבקצה גל הרטרו האימתני לשנות התשעים, אחרי הפאוצ'ים ושרשראות הצ'וקר והמכנסיים הנמוכים, ממתין בסבלנות נשק היום הדין – זה שנועד להוכיח שגם שנים של חרטות והשמצות לא מגנות מפני כוחה המחזורי של אופנה: הגבות הדקיקות שוב כאן.

לזכותן ייאמר שעשו לנו הכנה ממושכת וטפטפו בהדרגתיות את הבשורה – החל בקוריוזים אינסטגרמיים דרך הפקות אופנה אדג'יות ועד חודש האופנה האחרון, במהלכו רשמו נוכחות כמעט על כל מסלול. דוג'ה קאט מסתובבת כבר תקופה עם גבות מגולחות, בהתאם לתספורת הקצוצה שלה, אבל היא עוד מזוהה עם תעוזה אופנתית חתרנית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@nicolaannepeltzbeckham)

אז כשנסיכה בלונדינית ענוגה כמו ניקולה פלץ בקהאם מופיעה על השטיח האדום בשמלת סטרפלס שחורה וקלאסית, שיער אסוף באלגנטיות וגבות דקות עד בלתי נראות – זה כנראה האות להכרזה הרשמית על שובו של הטרנד. 

סימבולי למדי, בהתחשב בכך שמדובר בכלתה הטריה של מי שמזוהה במיוחד עם השנים העליזות ההן והגבות המרוטות ההן – ויקטוריה בקהאם, שגם מיהרה לאמץ מחדש את הרעיון במסלול התצוגה של הקולקציה האחרונה שלה. שומו שמיים, זה אפילו… נראה… לא רע?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

אפשר לחשוב על זה עוד קצת, אבל החדשות הטובות באמת הן שאנחנו בכל זאת כבר לא בניינטיז. היצע המוצרים, הטריקים וסרטוני הטיקטוק בנושא מאפשר להתנסות ברעיון בקטע לא מחייב ונטול פינצטות. 

מבט מקרוב על ניקולה יגלה שגם היא לא באמת נפרדה מהגבות הטבעיות שלה, אלא רק הפכה אותן לבלתי נראות באופן זמני. בקיצור, אל תזרקו עדיין את הג'ל והמברשת. אבל אולי אפשר להתחיל להניח לעפרונות ולצלליות הכהות.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Doja Cat (@dojacat)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ARIEL (@makeupbyariel)

השאירו תגובה