הביקיני המשגע הזה הוא הקראש של הפשניסטות, ובצדק

מבחן הפיד קבע: יש ביקיני ויראלי חדש ויפה במיוחד. הפעם, חתומה עליו מעצבת מקומית שנתנה פרשנות עונתית מטריפה להשראות מעולם הים והמצולות. שונית חמד, דקלה גורן ואוריה עזרן כבר חורשות על פרינט הצדפים של שני שמר- אז מי תהיה הבאה בתור?

מאת  | ‏ 18 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed)

הריטואל הוא די קבוע. בכל קיץ מוטיבים מעולם הים סוחפים את הקולקציות העונתיות ומשולבים בהן בדרכים שונות ויצירתיות. בית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה מזוהה במיוחד עם השראות מהמצולות, ונותן להן ביטוי צבעוני ונרחב באופן מתמשך.

 העונה, הפיד שלנו מסמן אובססיה ימית חדשה העונה לשם: 'ביקיני הצדפים של שני שמר'. מעצבת בגדי הים המקומית התפקסה העונה על השראות ימיות שונות, והסלבס והפשניסטות זורמות איתה בענק.

(צילום: אינסטגרם _oriaazran@)

(צילום: אינסטגרם _oriaazran@)

 פרינט הצדפים של שמר מקבל בשבועות האחרונים בולטות מרשימה. שני דגמי ביקיני שנושאים אותו בגאון מככבים במלתחות של מובילות דעה כמו שונית חמד ואוריה עזרן. הדגם הראשון נקרא 'סינדי', והוא מציג חזייה עם פרינט צדפים מרווח ותחתונים בגזרה גבוהה ואוספת. הדגם השני נקרא 'ג'ייד', והוא מגיע עם הדפס גריד רפטטיבי. את החזייה שלו מעטר אבזם במבוק דקורטיבי והחלק התחתון מציג גזרת קשירה.

 הדפס הצדפים היפה של שמר השתלט העונה גם על בגדי הריזורט. הוא מקבל במה בעזרת פריטים נוספים בקולקציה כמו חולצה עם קשירת חבל במותן, שמלת כפתן, מכנסי בלון ארוכים ומכנסי שורטס. יש לנו תחושה שעוד נצלול עמוק לתוכו בחודשים הקרובים.

(צילום: אינסטגרם diklagoren@)

(צילום: אינסטגרם diklagoren@)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tal Albalansi farber (@taltlv)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mei-tal Ankava Tourgeman (@meital.at)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELINR Koffler Ben-Natan (@elinorkoffler)

השאירו תגובה