מגדילות ולא בשקל: הפשניסטות התאהבו בטרנד תיקי השק הזה

תיקי השק הגדולים מגיעים בהתאמה מושלמת לעונת האריזות והחופשות. בתי האופנה שאנל וסן לורן מובילים עם הגרסאות היקרות והממותגות שלהם, אבל את המגמה הסופר פרקטית הזו אפשר לאמץ בדרכים נוספות, הרבה יותר נגישות, ולא פחות יפות

מאת  | ‏ 15 מאי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 莫莉 Molly Chiang (@molly_chiang)

כבר תקופה ארוכה שעולם האופנה מתנדנד בין שתי מגמות תיקים הפוכות. תיקי המיקרו הקטנטנים ממשיכים לרפד את הפיד עם חוסר הפרקטיות החינני שלהם, לצד תיקי אוברסייז ענקיים שמעודדים ומאפשרים אריזה של חצי בית.

בשבועות האחרונים נראה שהקטגוריה השנייה מתחזקת, עם נוכחות מוגברת וממותגת במיוחד של תיקי שק גדולים.

את המגמה מובילים שני כוחות חזקים- בתי האופנה סן לורן ושאנל. אצל סן לורן בולט תיק מדגם Icare Maxi- תיק 'Shopper' גדול במיוחד העשוי מעור רך שבחזיתו מונוגרמת ענק מוזהבת. הדגם הטרנדי מקודם על ידי שגרירת המותג זואי קרביץ וכבר נראה תלוי על זרועות סלבס כמו סידני סוויני.

אצל שאנל מככב בכל הכוח הדגם הגדול של תיק ה-'Chanel 22'- עיצוב חדש של המנהלת האמנותית וירג'יני ויאר שנושא בגאווה בשמו את שנת צאתו. גם הדגם הזה מציג כיתוב לוגו מוזהב שלא ניתן לפספס. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 徐琁 COS (@cos55555)

טרנד תיקי הנשיאה הגדולים הכולל את דגמי ה-'Shopper' או ה-'Tote' לא מככב רק אצל מותגי העל היקרים וניתן למצוא לו פרשנויות רבות אצל מותגי הביניים וגם ברשתות המהירות. יש שקושרים בין הפופולריות הגואה שלו לחזרה לקצב החיים המהיר לאחר תקופת הקורונה, אחרים לא מחפשים הסבר לנוכחות הגואה, ומסתפקים בנוחות השימוש הבסיסית והממכרת.

לצד תיקי העור הפופולריים, שווה לשים לב לגרסאות הקיציות של הטרנד הזה. תיקי קנבס וקש הם בהחלט בחירה מתבקשת, כשהפשניסטות המובילות לא מהססות ליישם, וכבר מעבירות בחברתם בשיק את תחילת עונת החופשות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Leia Sfez (@leiasfez)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANINE BING (@aninebing)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zoe (@zozoewitherspoon)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meital Katz (@meitalkatz1)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ISABEL MARANT (@isabelmarant)

השאירו תגובה