תכינו את הפדיקור: אלה הסנדלים הכי חמים עכשיו בפיד

סנדלי הגלדיאטור הממותגים של בית האופנה סלין שורפים את האינסטגרם ומסתמנים כלהיט ה'איט' העונתי. הפשניסטות ברחבי העולם התאבססו על הלוגו המוזהב ורצועות העור העבות, ורשתות האופנה המהירות כבר מציעות את הפרשנויות הזולות שלהן לפריט

מאת  | ‏ 30 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ingrid Wilkinson (@ingridwilkinson)

כל עונה חמה וסנדלי הגלדיאטור שלה. פעם הם גבוהים, פעם הם צבעוניים, באחרת אולי מטאליים, ולעתים הם דווקא מגיעים עם חותמת האיכות של בית אופנה גבוה ונחשק. הקיץ הקרוב יפתח עם האפשרות האחרונה, כשמרחבי הפיד יבצבצו שוב ושוב סנדלי הגלדיאטור הצ'אנקיים של סלין.

הסנדלים הממותגים מסמנים 'וי' על לא מעט טרנדים עכשויים. יש להם סוליה צ'אנקית אופנתית, הם מעוטרים בלוגו מוזהב בחזיתם ומתכתבים, כאמור, עם מראה סנדלי הגלדיאטור האהוב שחוזר ועושה כותרות בכל עונה חמה.

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Annette Weber (@nettiweber)

באינסטגרם כבר אפשר להתרשם מהתפוצה הוויראלית שלהם. משפיעניות ופשניסטות ברחבי העולם מעבירות איתם את שבועות האביב הראשונים, מתנסות בחברתם בפדיקור ראשון של קיץ, והכי חשוב- מצלמות את הסנדלים היקרים ומעלות אותם לסטורי ולפיד.

לגלדיאטורים החדשים יש שלוש רצועות עור עבות בחלקם הקדמי והם נסגרים באמצעות רצועת קרסול עבה עם אבזם. הלוגו המוזהב של סלין שממוקם אסטרטגית בחזית מבדיל אותם מגרסאות דומות אחרות שנמצאות בשוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Romy Spector (@de_rococo)

התאהבתן? קחו בחשבון שהממתק העונתי היוקרתי הזה מגיע במספר גוונים ותוכלו לבחור בין הדגם השחור, הלבן או ללכת דווקא על חום טבעי. בגזרת המחיר כבר אין יותר מדי בחירות והסנדלים עולים כ-2,600 שקלים חדשים, כמובן לפני תוספת של פרטים קטנים כמו שילוח או מיסים.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Céline (@celineparisceline)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hélène (@ellena.villa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gabriella (@gabriellachong)

השאירו תגובה