היא חוזרת ובגדול: הגופיה היחידה שצריך לקיץ

הלוגומאניה שהשתלטה על כל חלקה טובה, מגיעה גם לטריטוריה של גופיית הסבא הפשוטה עם פרשנויות ממותגות לפריט הכל-כך בסיסי. פראדה, לואבה ואוף ווייט כבר לגמרי כבשו את הגופיה שאבא שלנו היה לובש מתחת לכל חולצה

מאת  | ‏ 7 אפריל 2022

גופיית סבא לבנה. זה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם)

גופיית סבא לבנה. זה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם)

בכל עונה חמה אנחנו חוזרים אל מספר פריטי בסיס אהובים ופשוטים, כאלו שמתאימים למזג האוויר המקומי, אינם לוקים באובר-טרנדיות ומשמשים כאבני יסוד למלתחה עונתית ורסטילית. גופיית הסבא הלבנה והפשוטה, מככבת תמיד גבוה ברשימה הזו כ'סוגרת פינות' לא מתאמצת שתמיד עושה את העבודה.

בקיץ הקרוב נדמה שאי המבטחים הקטנטן והדי יציב הזה יעבור טלטלה קטנטנה. הלוגומאניה שהשתלטה על כל חלקה טובה, מגיעה גם לטריטוריה הזו, עם פרשנויות ממותגות לפריט הכל-כך בסיסי שה'פושטיות' הנגישה שלו עמדה בבסיס קסמו.

קאיה גרבר בגופיה של פראדה על המסלול (צילום: אינסטגרם prada)

קאיה גרבר בגופיה של פראדה על המסלול (צילום: אינסטגרם prada)

למגמה אחראים מספר בתי אופנה ובראשם המותג האיטלקי פראדה. כבר עם חשיפת קולקציית סתיו-חורף 22' חזו בווג שהגופייה הממותגת עם הלוגו המשולש מסתמנת כיורשת של חצאיות המיקרו-מיני הקטנטנות והסריגים החתוכים, אלו שאורכם נע בין מתחת לאמצע החזה. התמונות של קאיה גרבר (שפתחה את התצוגה) ושל האנטר שייפר (שחתמה אותה) הפכו ויראליות ואישרו את ההנחות.

באתרHighsnobiety הקדישו כתבה למגמה רחבה יותר, בה בתי אופנה מטפלים בפריט הפשוט הזה ומזניקים את מעמדו לרמת פריט-איט יקר ונחשק. "ייתכן שלהוציא הרבה כסף על משהו פשוט כמו גופייה פשוטה יראה טיפשי לחלק מהאנשים בהתחשב בכך שאפשר לקנות עיצוב דומה במחיר של 10$ בכל רשת אופנה מהירה", התוודתה העיתונאית נורה ת'ורמן, "אבל עבורי, בתי האופנה היוקרתיים הצליחו לשכלל אותה. אולי זו הזיה, אבל אני אשלם בשמחה את המחיר עבור הלוגו הקטנטן".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jm’s snap (@jmssnap)

גופיות הסבא הממותגות מקודמות, כאמור, גם על ידי בתי אופנה אחרים. על מסלול תצוגת אביב-קיץ 22' של בית האופנה לואווה נצפתה גופיית לוגו דומה הנמכרת בימים אלו באתרי יוקרה כמו נט א-פורטה במחיר של למעלה מ-1,000 שקלים. למעצבת מרין סר יש את גופיית הלוגו שלה לצד הגופייה עם הכיתוב OFF של אוף-ווייט.

למרות הוויראליות של גופיות הסבא החדשות, לא מסתמן איום ממשי על אחיותיהן הנגישות והזולות מרשתות האופנה המהירות ומהשוק, ואלו תמשכנה לשמש כעוגן מוצלח לאינספור לוקים קיצים. החלופות האינסטגרמיות הסופר-פריבילגיות ימשיכו להקסים את חובבות הלוגו שידן משגת, וללא ספק גם את תעשיית החיקויים.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@rainyyy017___)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prada (@prada)

השאירו תגובה

 

  • בקיצור גופיה לבנה פשוטה מכל דגם העיקר שיהיה רשום לוגו וכל הפראיירים ישלמו 100 במקןם 10 השווי האמיתי של הגופיה פראיירים תזמינו מסין

    מאת: בושות |‏ 7 באפריל 2022 | 10:49
  • לפי הצילום, עדיף שיחזירו פינצטות

    מאת: שיר |‏ 7 באפריל 2022 | 10:45
  • נו באמת כמה נמוך ופטתי אפשר לרדת באינטיליגנציה של האנשים בתי האופנה חושבים שבגלל לוגו על גופייה אז אפשר לנצל את הפופולריות שלהם ולהגיד שזאת אופנת עלית. כנראה שפרדאה הבין שהקהל שלו שבויי וגופייה פשוטה ב 1000 יקנו שבשוק אפשר לקנות ב20 שקל בגלל לוגו., עדיף כבר להדפיס לוגו של פראדה על הגופייה ואני שייקית ב20 שקל. בקיצר היו מי שיקנו את החלוצה ויחשבו שהם לובשות אופנה עלית שאפילו בית האופנה לו ביזבז דולר על הגופייה. בקיצר פריירים לא מתים רק מתחלפים.

    מאת: שני |‏ 7 באפריל 2022 | 08:19
  • מעונין ברכב חשמלי גיפון

    מאת: שרגא ויצמן |‏ 7 באפריל 2022 | 05:51