איך לא ידענו? הלוק המושלם של הסופרמודל גילה לנו אתר שווה ולא יקר

הוא הוקם רק לפני שנה וחצי וכבר הפך לסוד המרגש של האיט-גירלס הכי נכונות בפיד, אבל הייתה זו אלזה הוסק - דוגמנית על, מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט ואחת מהשראות הסטייל העיקריות שלנו - שאאוטפיט אחד שהרכיבה השבוע שלח אותנו להכיר מקרוב את המותג הטרנדי והנגיש

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2021

עם כל הכבוד למורשת הכנפיים היוקרתית של ויקטוריה'ס סיקרט, בשלב זה ברור לנו (ואנחנו מקוות שגם לה) שההישג הכי מרשים של הסופרמודל השוודית אלזה הוסק הוא הפיכתה לאחת ממשפיעניות הסטייל הבולטות והמעולות ביותר בפיד שלנו – כזו שמהווה מקור להשראה אופנתית בלתי נדלית, כמעט בלי שום קשר לעובדה שאת הלוקים המושלמים שהיא מרכיבה מלווה הפרצוף היפה להחריד שלה.

אנחנו תמיד ממהרות לברר בדיוק מי ומה היא לובשת, בין השאר כי הוסק חובבת מותגי בוטיק קטנים ומפתיעים, ולאחרונה נתקלנו יותר ויותר בתיוג שמוביל ל"מקור לא ידוע". גם לנו לקח רגע להבין שזה פשוט שם המותג, ושבאתר שלו ממתינים פריטים לוהטים במיוחד במחירים לא מפחידים במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SUPERMODELS-ONLINE (@supermodelscom)

זה המקרה, למשל, עם שמלת המיקרו-מיני המשובצת שהוסק לבשה השבוע מתחת למעיל עור גדול, ועולה ב-Source Unknown כ-190 שקלים בלבד. אסתטיקת משבצות השחמט המגה-טרנדית שולטת שם באופן כללי – נדלקנו במיוחד על הבלייזרים והווסטים המשובצים והפרוותיים – לצד סריגים ושמלות סריג מטריפות בגרסאות שונות של אלמנט החיתוכים הטרנדי אף יותר.

הוסק היא לא היחידה שנדלקה על ההיצע של Source Unknown, ומתברר שכבר תקופה מדובר באחד הסודות השווים של האינפלואנסריות הכי מעודכנות. עכשיו גם אנחנו יודעות, ונגלה לכן שבקנייה מעל 300 דולר המשלוח לישראל הוא בחינם. על לא דבר, ותשתדלו לא להקריס לנו את האתר בבלאק פריידיי הקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Viktoriia Bogodist | Rome (@vi_bogodist)

השאירו תגובה