הלוק המושלם של ג'יי לו מאשר סופית: מדובר בטרנד היסטרי

על פניו, התמונות החדשות של ג'יי לו לא כוללות בשורות חדשות: היא לא מגלה איזה פרויקט היא מקדמת באמצעותן, לובשת יוקרה מדויקת כרגיל, נושאת את תיק הבירקין האהוב עליה ובעיקר נראית מדהים - שזה בערך כמו להגיד שהשמש זורחת בבוקר. אבל אם כבר אמרנו שמש, בואו נדבר רגע על המשקפיים שלה

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

בגדול, הכל ברור לנו בלוק הזה של ג'יי לו. אנחנו מבינות היטב את הרכב הטרנדים המתבטאים בו, את הרפרנסים התרבותיים שלו ואת האווירה שהוא מנסה ומצליח לייצר. רק דבר אחד נותר מסתורי: מה בדיוק היא מקדמת שם?

זו עשויה להיות הסדרה החדשה שהיא מצלמת לנטפליקס, בה היא מגלמת אמא מסורה שהיא גם רוצחת שכירה. אולי זה קשור למותג הביוטי החדש שלה, לשיתוף הפעולה שלה עם המותג קואץ' (אם כי התיק שהיא אוחזת שם הוא בירקין קלאסי של הרמס) או למותג הנעליים DSW לו היא משמשת פרזנטורית (ואכן, המגפונים המעולים שהיא נועלת מגיעים ממנו). אולי כולם ביחד, ואולי אף אחד מהם. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista In Foco (@revistainfoco)

הקלישאה הפריווילגית שבחרה כקפשן בהחלט לא עוזרת: "זאת לא עבודה כשאת עושה את מה שאת אוהבת", כתבה והוסיפה האשטאגים טיזריים כדוגמת "משהו מגיע". אז אין לנו מושג מה מגיע, ויש לנו תחושה שלופז בכל זאת עובדת די קשה – אבל זה בטוח לא ניכר על הלוק המדובר, שכולו נוטף יוקרה נינוחה ונונשלנטית.

ג'יי לו לובשת שם משהו שנראה כשמלת סאטן ארוכה בגוון זית עמוק, כשלמותניה קשורה עליונית חמימה בגזרת חלוק. על צווארה מתנוצצות שרשראות זהב, אחת מהן עם תליוני אותיות המרכיבות את שמה, וגם פרקי ידיה ואצבעותיה עמוסים בלינג כיאה לדוכסית הבלוק. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chris Appleton (@chrisappleton1)

אבל מה שמעסיק אותנו יותר מכל בלוק הזה הם משקפי השמש. אחרי שהתעלפנו בשבוע שעבר על תצוגת הסטריט-סטייל של ג'יג'י חדיד, שגם בה היוו משקפיים גדולים עם עדשות צהובות את הדובדבן שבקצפת, עכשיו אנחנו כבר לא יכולות להתעלם מהגירוד הזה באצבעות ומהקול הנחרץ שלוחש לנו באוזן: "את חייבתתתת". 

נכון שטרנד העדשות הצהובות-כתומות נוןכח בסביבה כבר תקופה, אבל עכשיו מסתמן שהיישום הכי מעודכן שלו הוא זה שזונח את המסגרות הקטנות והמלבניות ועובר לדרמה בלתי מתנצלת עם מסגרת גדולה באווירת סבנטיז ופסיכדליה נוסח "פחד ותיעוב בלאס וגאס". בקיצור, ג'יי, קלטנו את המסר, רות עבור. רק אל תשכחי לעדכן לגבי ה"משהו" הזה שאמור להגיע. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlo Greece (@_jlo.gr_)

 

השאירו תגובה