הרכב מנצח: לא מפתיע לגלות שזו השמלה הכי מבוקשת בזארה כרגע

קחו את הגזרה הכי מחמיאה, הוסיפו לה את המחשוף הכי טרנדי, זרקו טוויסט קטן בחלק התחתון וקנחו בצבע החם של הרגע - אם לא יצא פריט ויראלי, זה כנראה כי זארה בכל זאת קצת יותר מיומנת עם המתכונים האלה. אה, ויש גם את עניין המחיר

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by A I M É B A K E W E L L (@aime_bakewell)

אחד הדברים הכי יפים ומסקרנים בכרוניקת הוויראליות האופנתית הוא המסתורין: סביב רבים מהפריטים שהופכים ויראליים ועוברים מפוסט לפוסט, מתיוג לתיוג ומאיט-גירל לאיט-גירל, נותרת איזו הילה אניגמטית שלא בדיוק מאפשרת לפענח למה דווקא הם, מה בפריט הספציטפי הזה הופך אותו להצלחה מסחררת. ובכן, זה ממש לא המקרה עם השמלה החדשה והמדוברת של זארה.

הפופולריות האדירה של הרשת הספרדית האהובה על כולנו נובעת, בין השאר, מהזריזות והדיוק בו היא מתרגמת טרנדים חמים לגרסאות נגישות. השמלה הזאת, שצוברת בימים האחרונים לא מעט אזכורים ברשתות, מהווה דוגמה מעולה למיומנות הזאת של זארה, ליכולת לזקק הלך רוח אופנתי מסוים לכדי פריט אחד מנצח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tania Ayuso (@tania.ayuso)

כי מה יש לנו כאן? פירוק בסיסי של השמלה הזאת למרכיביה מעלה כי כל אחד מהם מייצג טרנד בולט: גזרת המחוך המחמיאה, מחשוף הסטרפלס הרלוונטי, בד הסאטן שמככב בכל פינה, הגימור הבוהק והמלכותי שלו, אפקרט המעטפת הנשפך בחלק התחתון וכמובן גוון השוקולד העמוק – מדובר במתכון שיהיה קשה מאוד לפספס איתו.

תוסיפו לכך את העובדה שהגזרה החובקת מתאימה לכל מבני הגוף, ולקינוח את תג המחיר – 199 שקלים בשבילכן – ואל תבואו לבכות לנו כשהיא תהיה סולד-אאוט, אם זה לא הספיק לקרות כבר בינתיים.

היישר מתוך אוקיינוס הטרנדים (צילום: האתר הרשמי)

היישר מתוך אוקיינוס הטרנדים (צילום: האתר הרשמי)

מה יכול להשתבש (צילום: האתר הרשמי)

מה יכול להשתבש (צילום: האתר הרשמי)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melisketenci (@melisketenci)

@oliviamahaux_

I am obsessed!!#zaratryon #zaratryonhaul #zaradress #outiftinspo #fashioninspo

eredeti hang – justgirl

@g_bbiee

It’s the dress for me #zarahaul #zara #fyp #runtozara #zaraleggings #zaradress #haul #smallhaul

original sound – SZA

השאירו תגובה