נוסטלגיה עתידית: תביאו מיקרוסקופ, כי דואה מצאה את הביקיני הקטן בעולם

באמת מדובר בפלא, כי כל כך הרבה קורה כאן על פני כל כך מעט שטח, כשהכוכבת לא מאפשרת לנו להתעלם ממנה בלוק שובר שיאים ופידים שאין ברירה אלא להגדיר מיד כאיקוני

מאת  | ‏ 18 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

תראו, העניין הוא כזה: דואה ליפה לבשה ביקיני שאי אפשר להתעלם ממנו. אנחנו משתמשות במילים האלה לא מעט ביחס ללוקים שונים של כוכבות שונות, אבל במקרה הזה כבר לא מדובר בסתם ביטוי – הביקיני הזה של דואה ליפה לא מאפשר כרגע ציות לחוק הבלתי כתוב "נא להתעלם מקיומה של העוכרת ישראל הזאת". תרצו או לא, היא שוברת את הפיד – משמע היא קיימת.

הביקיני עצמו, לעומת זאת, בקושי קיים – ואין ספק שזה חלק משמעותי מסוד הקסם הוויראלי שלו. כל כך הרבה קורה שם על פני כל כך מעט שטח: עלה מריחואנה ירוק בצד אחד, ספק חרצית ספק ביצת עין בצד השני, קשת בענן על התחתונים – והכל תלוי על בלימה אמיצה של חוט צהוב דקיק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GCDS (@gcdswear)

כבר דיברנו כאן לא מעט על טרנד הקרושה, ואין ספק שדואה היא מהמובילות הנלהבות שלו, ובעיקר של גרסת הביקיני התמיד מפתיעה שלו: בקיץ שעבר היא בלבלה את כולנו עם ביקיני שגרם לדובוני אכפת לי להיראות כמו אלמנט סקסי, והפעם אי אפשר שלא להתרשם ממלאכת האיבזור המושקעת המלווה את הפריט מבית המותג האיטלקי GCDS.

שרשראות וצמידי חרוזים צבעוניים, טבעות פלסטיק גדולות (מהמותג האהוב עליה ועלינו), משקפי שמש ורודים ענקיים ועגילי כוכב גדולים וכתומים שמשלימים את תצוגת התכלית הטרנדית הזאת של אקססוריז ילדותיים משנות האלפיים המוקדמות. "הלוק הזה איקוני", הגיבה אחת העוקבות, ואנחנו בהחלט נאלצות להסכים.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dua Lipa Georgia

השאירו תגובה