השתכנענו: בלייק לייבלי שילבה תיק באלפי דולרים עם הסנדלים הזולים וה"מכוערים" האלה

כל כמה זמן מספרים לנו שהם חזרו, וזה תמיד מלווה ברגשות מעורבים במקרה הטוב והתנגדות נחרדת במקרה הרע. עכשיו מגיע המקרה של אלילת הסטייל בלייק לייבלי, ומעולם לא היינו יותר בעד שקפקפים

מאת  | ‏ 2 יוני 2021

מדי יום אנחנו מסקרות כאן את מיטב מוזות הסטריט-סטייל: איטגירלס צעירות, מפורסמות ועשירות עם גישה חופשית לכל המשאבים האופנתיים שיש לעולם להציע. כולן יפות, כולן חכמות (אנחנו יכולות רק לקוות), אבל על מעט מאוד מהן אפשר לזהות מיד את גרעין הסטייל האישי האותנטי, לדעת שבחירות הלבוש שלהן לא תלויות בגחמות של אף סטייליסטית הוליוודית. בלייק לייבלי היא ללא ספק אחד מהיצורים הנדירים האלה.

בתור מי שהתפרסמה כפאשניסטת העל סרינה ואן דר וודסן, לייבלי שומרת בעקביות על מעמדה כאחת הנשים עם הטעם הכי טוב בתעשייה. ידוע שהיא גם לא משתמשת בשירותי סטיילינג ומסגננת לעצמה את הלוקים המעודכנים ומתוחכמים תמיד. לכן, כשבלייק מצטרפת לטרנד שנוי במחלוקת שלרוב נראה לנו די חולף ומיותר, אנחנו מתחילות להשתכנע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BLAKE LIVELY BRASIL (@blakelivelycombr)

זה קורה כבר במשך כמה עונות: מדי זמן מה זועקות כותרות אתרי האופנה ש"השקפקפים חוזרים", מביעות עמדה אמביוולנטית כלפי הקאמבק של הפריט המכוער-נוסטלגי הזה וממשיכות לטרנד הרטרו הבא. אבל סנדלי כלוב הגומי והפלסטיק נשארים בסביבה, ואט-אט גם מאבדים את המטען הסנסציוני – הם פשוט כאן, ולגמרי אפשר פשוט לקנות ולנעול אותם.

כך, כאמור, החלטנו אחרי שראינו את לייבלי בשני לוקים קז'ואליים מהימים האחרונים: באחד היא לובשת שמלה מושלמת של רפורמיישן שכבר הספיקה לאזול מהמלאי ואוחזת בידו של בן זוגה המתוק ריאן ריינולדס, בשני היא מציגה אנסמבל אקלקטי אופייני עם שמלת בוהו פרחונית רחבה, מעליה טרנץ' דק בדוגמת פסים ועל כתפה מוצלב תיק ייחודי והיסטרי מבית לואי ויטון שיכול להיות שלכן עבור 22,825 שקלים בלבד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by olive_w123 (@olive_w123)

ובשני הלוקים האלה, ניחשתם נכון – היא נועלת שקפקפים. חומים, שטוחים, נונשלנטיים. הבחירה הזאת נראית כל כך הגיונית פתאום, ודאי ביחס לטרנד סנדלי הדייגים שכבר סיפרנו עליו כאן – וזו פשוט הגרסה הקלילה והזולה יותר שלו. אז נכון, אלה "סנדלי קייטנה", זכר לילדות שכנראה לא הייתה אופנתית במיוחד, מהלך היפסטרי שחוק בקטע אירוני. אז מה? בלייק לייבלי הכשירה רשמית את מפלגת השקפקפים, ועכשיו ממש סבבה לנו להקים איתם מלתחה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Blake Lively (@blakelively)

השאירו תגובה