ללכת על בטוח: איפה קונים את הנעליים הכי טרנדיות כרגע?

הן פרקטיות להפליא, מתאימות בול למזג האוויר הנוכחי והולכות עם כל לוק אפשרי. נעלי הלואפר הפכו לפריט מאסט בכל מלתחה שמכבדת את עצמה, ואנחנו מצאנו את הגרסאות הכי יפות שמחכות עכשיו בחנויות

מאת  | ‏ 27 פברואר 2021

זארה, מחיר: 259 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

זארה, מחיר: 259 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

בזמן ש"שוזוהוליקיות" מסביב לעולם ממשיכות להגדיר מחדש את מערכת היחסים שלהן עם נעלי העקב, מגמות הנעלה אחרות ממלאות את החלל האופנתי שנוצר בשנה האחרונה, ומסמנות צמיחה מתמשכת. ביניהן אפשר לסמן בבירור את נעלי הלואפרס הקלאסיות שמינפו את העדר האירועים, החגיגות והחופשות, וכבשו את מרכז הבמה.

בחודשים האחרונים הנוכחות של הלואפרס השטוחות והנוחות הפכה למורגשת במיוחד, עם נפח נאה של גרסאות לוגו ממותגות שהשתלטו על הזירה הריאלית. ללואפרס המוכרות של גוצ'י קמו לא מעט מתחרות חזקות. בפראדה, למשל, לקחו את המראה הגברי של הנעל צעד אחד קדימה, הגביהו את הנעל בעזרת סוליית גומי עבה וגסה, ושתלו את הלוגו המשולש במקום אסטרטגי שאי אפשר לפספס. המתחרות הצרפתיות מבית שאנל נותנות גם הן פייט רציני עם לוגו-לואפרס נחשקות שכבשו את אינסטגרם.

ברשקה, מחיר: 249 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

ברשקה, מחיר: 249 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

מיני טרנד נוסף שנולד כתוצאה מהנוכחות המועצמת של הלואפרס הוא צימוד שלהן לגרביים לבנים, שידוך שיוצר לוק בעל וייב "פרפי".

כמובן שזירת הלואפרס רחבה בהרבה מהמשבצת הצרה של הגרסאות הממותגות והיקרות, שרבות מהן בכלל הפכו לסולד אאוט. גם הרשתות ומותגי הביניים מציעים אינספור פרשנויות לטרנד ההנעלה הזה.

אלדו, מחיר: 279 שקלים במקום 399 (צילום: נסטיה ליסנסקי)

אלדו, מחיר: 279 שקלים במקום 399 (צילום: נסטיה ליסנסקי)

הפופולריות של הלואפרס מגובה בנוחות ובפרקטיות שלהן, אך גם ביכולת לשלב את הנעליים במגוון גדול של מראות. מכנסיים מחויטים באורך הקרסול? חצאית מידי בגזרת עפרון? אוברול דנים מתרחב? הלואפרס יסגרו את הפינה, לפחות עד הפעם הבאה שנסתכן בעלייה על עקבים גבוהים.

קסטרו, מחיר: 229 שקלים (צילום: שרבן לופו)

קסטרו, מחיר: 224 שקלים (צילום: שרבן לופו)

Shoes Online, מחיר: 649 שקלים (צילום: ערן וטנשטיין)

Shoes Online, מחיר: 649 שקלים (צילום: ערן וטנשטיין)

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. ריזרבד, מחיר: 179 שקלים 2. קסטרו, מחיר: 224 שקלים 3. נורמן אנד בלה, מחיר: 790 שקלים 4. ווגהבונד ל-Story, מחיר: 680 שקלים 5. עמנואל, מחיר: 924 שקלים במקום 1,320 6. ספרינג, מחיר: 174 שקלים (במקום 249) 7. סטרדיווריוס, מחיר: 159 שקלים 8. זארה, מחיר: 259 שקלים 9. אלדו, מחיר: 349 שקלים 10. Pull&Bear, מחיר: 179 שקלים

השאירו תגובה