בזעיר אנפין: למה כולן מצטלמות עם הפריט המוזר הזה של שאנל?

אין לאן לצאת כרגע, אבל המשפיעניות מדגמנות בעקשנות את תיק החגורה של שאנל. לצד טרנינג, מעל בלייזר או תלוי על הצוואר - נראה שהאקססורי הזה הגיע אל כולן, ומספק להן את מנת הגלאם הדרושה. פצפון, אבל ממשפחה טובה

מאת  | ‏ 27 ינואר 2021

לפני כחודש העלתה משפיענית האופנה הדנית פרניל טייסבק תמונה שלה לבושה במכנסי טרנינג אפורים, טי שירט לבנה פשוטה וחגורת-תיק בלינגית של שאנל וסיכמה את האווירה האופנתית של התקופה האחרונה בכיתוב: "מלתחת 2020 שלי, בקיצור".

התמונה הרנדומלית סיכמה באופן מדויק את חוסר האיזון האופנתי המאפיין כעת את הפיד האינסטגרמי, שמנסה מצד אחד לשקף את התקופה ההזויה ואת האופן שבו אנחנו מתלבשים בה, ובאותה העת לקחת את המחשבה והדמיון הכי רחוק מהם שאפשר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JANKA POLLIANI (@polliani)

תיק החגורה הקטנטן של שאנל הפך באחרונה לסמל של הקוטביות המוזרה הזו. הפריט היוקרתי היפהפה, שהפך לכוכב התורן של הפיד, מגלם בו זמנית אסקפיזם טהור וניתוק. יש לציין שתיקי החגורה ותיקי המיקרו שאין בהם שום שימוש כיכבו בזירה האופנתית עוד לפני הקורונה. יחד עם זאת, נדמה שבזמן המשבר העולמי הנוכחי הם מעוררים דיון מחודש.

בדומה לנוכחותם של פריטים רבים ששולטים ביד רמה בפיד, גם נוכחותו של תיק החגורה של שאנל מגובה במערך יחסי ציבור עוצמתי, מרופד ומתוחכם. מרבית המשפיעניות שחושפות אותו בגאווה באינסטגרם קיבלו אותו במתנה. יחד עם זאת, נדמה שרבות מהן, שיכלו כבר לעבור ולקדם את תיק האיט הבא שקיבלו במתנה, שומרות לו אמונים ומעלות איתו עוד ועוד תמונות.

האם תיק התכשיט היוקרתי הזה הוא המפלט האולטימטיבי מהנוף האפרפר של חליפות הטרנינג, או שהשאנלצ'יק הקטנטן הוא בסך הכל עוד תעלול יחצ"ני מיותר? גללו בין ההתמונות ותחליטו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanette (@_jeanettemadsen_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chriselle Lim (@chrisellelim)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Camille Charriere (@camillecharriere)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Valeria Lipovetsky (@valerialipovetsky)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Erika Boldrin (@erika_boldrin)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Annabel Rosendahl (@annabelrosendahl)

השאירו תגובה