2020 היא השנה בה לבשנו את כל מה שלא האמנו שנלבש

חליפות טרנינגים, סנדלי נוחות עם גרביים, אפודות ותיקי ניילון. הטרנדים הכי חזקים בשנת 2020 התאימו את עצמם לעובדה שרוב השנה היינו בבית, ונוחות הייתה העניין המרכזי. אבל אם להיות כנים - אנחנו לא מתכוונים לצאת מהטרנינג כל כך מהר

מאת  | ‏ 17 דצמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanette (@_jeanettemadsen_)

'מה לא תלבשי אף פעם' היא ללא ספק השאלה הצפויה ביותר בכל שאלון אופנה. אם שמים בצד את חוסר המקוריות שבהעלאתה, מתקבלת תמונה ברורה יותר ולעיתים רחוקות אפילו מעניינת של הנשאלת אותה.

אם מביטים אחורה ומסכמים רבים מהטרנדים שעיצבו את 2020 אי אפשר שלא לחזור לשאלה המוכרת הזו ולדון מחדש במשמעותה. כשנה שהמליכה לא מעט מגמות שפעם היו נשלפות בטבעיות למשמע השאלה הזו, נדמה שהתשובה שהכי התאימה לה היא: 'נבר סיי נבר'.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jeanette (@_jeanettemadsen_)

אז מה היה לנו? כל מי שנשבעה לעצמה שלעולם לא תצא מהבית בטרנינג נאלצה לשלוף מהארכיון את הצהרות העבר ולערוך איתן חוזה מחודש. בגרסת המכנסיים שמחליפים את הג'ינס הנוקשה או בגרסת החליפה שמתמסרת למראה הפיג'מתי בצורה מלאה, הטרנינגים הפכו אצל רבות למדים החדשים.

מי שפחות התחברה לבדים העבים ולגזרות הרפויות של הטרנינגים קידמה את ההתמסרות לנוחות בעזרת טייצים. מהבייקר שורטס ה'קרדשיאניים' ששלטו באביב ובקיץ ועד לצמודונים הארוכים של העונה הקרה, המראה הספורטיבי כיכב ללא קשר ללוקיישן או להעלאת דופק.  

המגמה ה'מכוערת' עמוסת הפריטים במראה 'אמא', 'אבא', 'סבתא' או 'סבא' המשיכה להתעצם. היא התאימה כמו כפפה למצב הרוח הכללי בימים של מגפה עולמית והמשיכה לקדם את כל מה שבמבט ראשון (או שני, חלק אפילו במבט האלף) לא נראה ממש יפה. מאפודות עם 'גראני-שיק' ועד לסנדלים אורתופדיים (רצוי עם גרביים), המגושם והנושן הפך או לכל הפחות התחפש לנחשק.

המגמה הזו השפיעה על כל החזיתות האופנתיות. תיקי האיט היקרים קיבלו נגיסה מתיקים זולים למראה בגרסאות ניילון ומתיקי שק גדולים שמקדשים בעיקר נשיאה מאפשרת ופרקטית ופחות עידון או השקעה בפרטים הקטנים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Birkenstock (@birkenstock)

האם השנה החדשה שבפתח תחייה את קטגוריית ה'פריטים שלעולם לא נלבש' או רק תחזק את חוסר הרלוונטיות שלה לשיח? נאזר בסבלנות, נחכה לחיסונים ולמגמות שהיא תביא עמה, ונחזור ממש בעוד שנה לשלב הסיכומים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melissa Soto (@_melisoto)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Danielle Bernstein (@weworewhat)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mary Leest (@maryleest)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Linda Tol (@lindatol_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shea Marie (@sheamarie)

השאירו תגובה

 

  • אהבתי נוחות לפני יופי תמשיכו ככה התעליתם הפעם על עצמכם

    מאת: קניינית |‏ 18 בדצמבר 2020 | 10:47
  • וואו, שמחתי להיווכח שלא קניתי או לבשתי שום דבר מהדברים הכעורים האלה. לא חליפות טרנינג, לא סנדלים שנראים כמו סנדלי צבא של בנות (בעע) ולא אף טרנד מטופש אחר. זה כיף, לא להיות קורבן אופנה!

    מאת: ל |‏ 18 בדצמבר 2020 | 10:41