קנדל ג'נר לובשת את הסוודר הכי קטן בעולם והיא לא היחידה

איך יודעים שהגיע הסתיו? הקרדיגן כבר לגמרי פה. אם בעבר זה היה סממן דודתי, אז היום כל האיט גירלז הכי רותחות בוחרות ללבוש אותו שוב ושוב. הפעם מצאנו אותו על קנדל ג'נר, רק שהיא בחרה קרדיגן בגודל מיניאטורי שיותר מתפקד כחזיה ופחות כסוודר

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2020

קנדל והקרדיגן הקצר בעולם (צילום: אינסטגרם kendalljennar)

קנדל והקרדיגן הקצר בעולם (צילום: אינסטגרם kendalljennar)

בערבים האחרונים, במיוחד באלו שמגיעה איתם גם רוח קלה, אנחנו מרשות לעצמנו לגלגל באיטיות על הלשון את המילה 'קרדיגן', הפריט שלבישתו תמחיש סופית את הגעתו של הסתיו.  קנדל ג'נר, אחת שלא ממש מסנכרנת את בחירות הלבוש שלה עם העונות, כבר לקחה את המשאלה הזו צעד אחד קדימה והדגימה בסוף השבוע האחרון מיני-טרנד-קרדיגני-חדש.

הקרדיגן, כך דיווחנו כבר כאן בעבר, עשה בעונות האחרונות סוג של קאמבק. מפריט שזורק את המחשבות לסגנון מהוגן, מבוגר-משהו, הוא הפך ליקיר הפשניסטות והסלבריטאיות ואלו אימצו אותו שוב ושוב בגרסאותיו הסקסיות המעודכנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dua Lipa Outfits (@duaoutfits) on

אז מה חדש בבשורה האופנתית שהשיקה לאחרונה ג'נר? מדובר בגל חדש של קרדיגנים זערוריים וקטנים המתקבצים תחת הכותרת 'מיקרו-קרדיגנים. ממש כמו תיקי המיקרו הקטנטנים, שבעיקר נועדו לאחיזה ונשיאה מסוגננות ופחות לשינוע פרקטי של חפצים, גם הקרדיגנים הקטנטנים לבישים פחות, מעודדים חשיפה של ה-מון עור ומצטיינים בעיקר כתוספת אדג'ית לצילומי סלפי.

ג'נר פתחה את עונת המיני-קרדיגנים עם גרסת הקשמיר של המותג Aya Muse. היא שידכה לסריג הקטנטן בייקר שורטס שחורים ותיק צד קטן. יש לציין שמעבר למידותיו הלא נדיבות רכיסתו של הקרדיגן מתבצעת על ידי כפתור אחד בלבד. אולי ריסקי משהו עבור אחרות אבל לא עבור בת לשבט הקרדשיאנס.  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SHANINA SHAIK (@shaninamshaik) on

קרדיגן קטנטן אחד לא השביע את תאבונה האופנתי של ג'נר וכמה ימים לאחר מכן היא בחרה באחד נוסף- הפעם מבית ליסה מארי פרננדז, שגרסה דומה שלו נלבשה בעבר גם על ידי ויקטוריה בקהאם.הגרסה של פרננדז אולי מגובה באקסטרה כפתורים אבל עדיין מאתגרת, במיוחד כשהיא מאומצת בגרסתה הג'נרית, ללא משהו מתחת. האם מדובר בגרסת 2020 של "תיקחי משהו  חם לפני שאת יוצאת מהבית"? נצטרך לחכות ולראות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Taiwan (@voguetaiwan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by nutshell (@nutshelldepop) on

השאירו תגובה

 

  • קנדל המהממת הדוגמנית מספר 1 בעולם יכולה להרשות לעצמה ללבוש גם שק תפוחי אדמה ולהראות מיליון דולר גיגי חדיד מספר 2 וקארה דלווין מספר 3 ותודה לבורא עולם

    מאת: פאשניסטה |‏ 30 בספטמבר 2020 | 21:35
  • להיות קנדל ג'נר

    מאת: גמאני רוצה |‏ 30 בספטמבר 2020 | 17:44