מיקרו-שורטס הם הטרנד הנועז של הרגע, והיילי מדגימה איך עושים את זה נכון

את מה שנשאר מהקיץ הזה רובנו במילא כבר נבלה בעיקר בתחתונים, אז תשמחו לדעת שברמת העיקרון - יש גם אישור ממועצת האופנה העליונה לצאת איתם לרחוב. רק עדיף יותר לכיוון גזרת הבוקסר, ובעיקר עדיף לדעת עם מה לשלב את הבחירה השובבה הזאת. היילי, אמילי, קאיה ואירינה שמחות להדגים

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@haileycandid) on

לפני כארבעה חודשים סיפרנו כאן על טרנד תחתוני הבוקסר שכבש את האיט-גירלס, והדגשנו כי באווירת 2020, נרא שהוא מוגבל רק לתחומי הבית. ובכן, זוכרים גם שחשבנו שהקיץ יהרוג את הקורונה? אז קצת כמו במקרה של הנגיף המתריס, גם האיט-גירלס החליטו להוכיח אחרת.

אירינה שייק היא זו שתפסה את עיקר תשומת הלב הציבורית לתופעה לפני כשבועיים, אז תועדה כשהיא שורפת את רחובות ניו-יורק במה שנראה כסווטשירט ותחתונים בלבד. אכן מדובר בלוק שבלתי אפשרי להתעלם ממנו, אבל ראוי לתת כאן קרדיט למי שעשתה זאת קודם וממשיכה לעשות זאת בעקביות ובנחישות מאז – הוד רתיחותה, היילי ביבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CELEBS_IN_TOUCH 2.0 (@celebs_next) on

כבר תקופה שהיילי מדגמנת מלתחת מכנסונים מפוארת אך מיניאטורית, ומשלבת בהרבה מהופעות הסטריט-סטייל שלה את הפריט שכבר זכה לכינוי "מיקרו-שורטס". לא נדרש כאן הסבר מעמיק מדי: מכירים מכנסיים קצרים? אז כאלה, רק קצרים יותר. 

הגרסה המדויקת ביותר של הטרנד הנועז תכלול מכנסונים מבד גמיש באווירה ספורטיבית (כמו בייקר-שורטס אבל, שוב, קצר יותר), בהמשך למגמת הבוקסר המדוברת, וכמובן תדרוש איזון חכם בשאר מרכיבי האאוטפיט – כמו הסווטשירט הגדול של אירינה או ההעדפה הניכרת של היילי לחולצות מכופתרות פתוחות וארוכות. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia Gerber Updates (@kaiagerbernews) on

השראה נוספת אפשר לקבל גם מקאיה גרבר ואמילי רטאייקואסקי, שהלכו גם הן על גרסת הסווטישרט, ולטובת לוק ה"קול גירל" האולטימטיבי לסתיו (עד כמה שיתקיים כאן, ועד כמה שיתאפשר להתלבש ולצאת החוצה במהלכו) – נמליץ על מיקס בין המוזות: זרקו מעל השורטס סווטשירט גדול כמו של אירינה, אמילי וקאיה, אבל החליפו את הסניקרס שלהן במגפיים דומיננטיים כמו שהיילי אוהבת. וכן, כל עוד העולם נראה כמו שהוא נראה – יש מספיק סיבות הגיוניות לצאת בתחתונים לרחוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by emily ratajkowski source. (@ratajkowskisource) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@haileycandid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by

השאירו תגובה