בהפוכה: יש סיבה טובה לכך שהשמלה הזאת בכל מקום עכשיו

"החיים שלנו תותים" הוא לא בדיוק ביטוי שסביר להשתמש בו כרגע (שלא בקטע אירוני), אבל מה לגבי "הבגדים שלנו תותים"? אם לשפוט לפי הלהיט הוויראלי הנוכחי שהאיט-גירלס אימצו באהבה למלתחתן, זו בהחלט אלטרנטיבה ראויה

מאת  | ‏ 16 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

הניסיונות הרבים לנתח את השפעות הקורונה על המלתחה והרגלי הקניות שלנו מובילים למסקנה אחת – אנחנו עוד לא יודעים ומבינים כלום. פעם חליפות הטרנינג מוכתרות כמדים הרשמיים החדשים, באחרת דווקא בגדי הריזורט האסקפיסטיים, ובאופן כללי תחושת חוסר הוודאות שולטת.  

באקלים המבולבל הזה מככבת שמלה אחת שמייצגת את הקונפליקט: היא לא זולה כמו שמלות להיט אחרות, היא לא לבישה כמו פריטי מאסט קז'ואליים, ומנותקת לחלוטין מהקונספט של מלתחת קפסולה מדויקת ובוגרת. ובכל זאת, שמלת התותים של המעצבת הצעירה ליריקה מטושי מייצרת באזז עולמי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@laerke_victoria) on

שמלת הטול מעוטרת התותים של המעצבת צברה בחודשים האחרונים נוכחות ויראלית חסרת תקדים באינסטגרם, כמובן, אבל גם בטוויטר ובטיק טוק. מטושי, ילידת קוסבו, פועלת כיום מניו יורק, אליה עברה כדי להגשים את החלום האופנתי. היא פתחה את המותג הנושא את שמה לפני כארבע שנים, ומזוהה עם עיצובים רומנטיים, מתקתקים ובעלי אפיל ילדותי משהו. בעונה הקרה הפך גם סוודר העננים שלה ללהיט וויראלי משוגע.

מגזין ווג שהקדיש כתבה ארוכה לשמלת התותים ניסה להתחקות אחר הסיבות לפופולריות שלה דווקא בימים של מגפה עולמית. הנוסטלגיות התמימה שבה, הפרינט המתקתק, וה'מוגזמות' שבה, נכתב שם, הופכים אותה לרלוונטית לתקופה באופן הפוך על הפוך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

"רוב העיצובים שלי נוצרים בהשראת הילדות שלי", הסבירה שם מטושי, "אני מרגישה שהדברים שגורמים לי להרגיש טוב יותר הם דברים כמו תותים, שמלות וטבע באופן כללי".

יש לציין שהנוכחות של אביזרים ופריטים מעוטרי תותים גדלה בחודשים האחרונים באופן כללי. השמלה של מטושי היא כנראה הנציגה הבולטת ביותר של הכמיהה לאסקפיזם מתקתק בצבעוניות סוחפת אך לצדה מככבים גם פריטי תותים אחרים וביניהם סריג תותים של זארה, שרשרת ועגילי תותים של המותג המקומי Love Coconut וכמובן מניקורים אדמדמים שחוגגים את הפרי המתקתק. כולם, כנראה, ממסגרים תקווה ברורה אחת – שהחיים שלנו יחזרו להיות תותים.    

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ine Elena (@ineelena1) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Van Wie (@samantha_vanwie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jill Murphy (@jillian_b_murphy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lirika Matoshi (@lirika.matoshi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@tessholliday) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Viviane Gonzalez (@vivianeliz_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marzia Kjellberg (@itsmarziapie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @monyeka_ on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@hello.quqco) on

 

השאירו תגובה