לידיעת משרד התיירות: למה כל האיט-גירלס לובשות את הסווטשירט הזה?

בדרך כלל קל מאוד להבין למה פריט מסוים הופך סופר ויראלי ופופולרי, אבל במקרה הזה נדמה שסוד הקסם חמקמק במיוחד: מה יש בסווטשירט הזה, הנראה כאילו נקנה בחנות המזכרות של מפלי הניאגרה בקנדה, שגורם לכל הנערות הנכונות להכניס אותו ללב, למלתחה ולפיד? אולי צריך לשאול את קנדל ג'נר

מאת  | ‏ 15 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by liv (@oliviamann27) on

נו, הצעירים האלה, אנחנו הרי כבר מזמן לא באמת מבינים מה הם עושים שם באינסטגרם ובטיק-טוק ובפורטנייט, מזמן ויתרנו על הניסיון להבין את השפה החדשה שהם דוברים. אבל הסקרנות המבויישת לגבי החיים המסתוריים שלהם לא באמת פגה, ובשבועות האחרונים מקבלת גם ביטוי אופנתי בוער: למה כל הטינאייג'ריות הקוליות לובשות את הסווטשירט הספציפי הזה, כחול ופשוט בגזרת אוברסייז ועם רקמה של מפלי הניאגרה?

האם האטרקציה הקנדית זוכה לעדנה מחודשת בתור יעד התיירות שהכי נכון להעלות ממנו סטורי וללבוש את הבגדים שנקנו בחנות המזכרות שלו? האם יש פה רפרנס תרבותי שפספסנו? או שמדובר בסתם פריט גנרי שתופס תאוצה מעצם הפשטות האקראית שלו, כפי שקורה לפעמים במחוזות האינסטגרם? התשובה, כך נראה, לא רחוקה מזה – אבל תחקיר מעמיק העלה עוד כמה ממצאים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

ראשית, את הסווטשירט המדובר ניתן לרכוש ב-48 דולר (כ-160 שקלים) בחנויות הרשת "ברנדי מלוויל", שמתאפיינת בסגנון נורמקור קולי ונונשלנטי והפכה כבר מזמן ליעד הנכסף ביותר של ה"ויסקו גירלס" למיניהן. שנית, כל העקבות הובילו בסופו של דבר לתמונה אחת שסיפקה את ההסבר הכי סביר למקור התופעה: אחת קנדל ג'נר, שדגמנה את הפריט בשילוב טייץ קצר וסניקרס על רקע חופשה פוטוגנית (ולא במפלי הניאגרה). משם הדרך ללב, המלתחה והפיד של כל הנערות הנכונות כבר הייתה קצרה מאוד, והסווטשירט התיירותי אוזל באופן קבוע מהמלאי כבר מספר חודשים. לאלה שרוצות להצטרף לחגיגה אבל לאו דווקא עם הפריט הספציפי הזה, נמליץ לחטט קצת בארון של אבא – מועמד מתאים בהחלט עשוי להימצא שם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@ellalovewoodford) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by katie rose (@katiemessner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by milou (@annemilouu) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @ankisu on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by alyssa :) (@alyssa.jade.b) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by isa (@iiisssaaaa) on

 
 
 
View this post on Instagram

#brandyusa

A post shared by Brandy Melville (@brandymelvilleusa) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by faith barton (@faithbarton) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 陳雅玄 (@_ariaaa_88) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@h.sv_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@meiqiwang1129) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@meiqiwang1129) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ningning (@imznchloe) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ian Nicastro (@ian_nicastro) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @nojungyoung on

  • המילה משפיעניות שגויה הן מושפעות… אף אחת מהן לא מובילה משהו הן הולכות אחרי מה שטרנדי ותו לא… אין שם אף אחת עם אמירה אופנתית אמיתית רק כבשים בלי זאבים

    מאת: אפרת |‏ 20 בפברואר 2020 | 07:27
  • נו באמת, איזה "כל הצעירים הקולים"? שתיים שלוש שיש להן מלא עוקבים, לכל שאר מי שהעלתם פה יש 50 בערך, גג 400. ממש אושיות. בדיוק באמצעות כתבות דביליות כאלה יוצרים טרנדים גרועים כמו זה.

    מאת: אחת |‏ 18 בפברואר 2020 | 19:57
  • מה זאת אומרת "הנערות הנכונות" ? מבקשת לתקן את זה !

    מאת: אנונימית |‏ 16 בפברואר 2020 | 21:17
  • מאותה הסיבה שכולן נראות אותו הדבר ונשמעות אותו הדבר. רק חבל שאתן לא מפורסמות או כוכבות ריאלטי אז די להיות פתטת.

    מאת: חן |‏ 16 בפברואר 2020 | 18:54

השאירו תגובה