מותג התיקים הלוהט הזה יעשה לכן טוב בלב, בכיס ובמלתחה

כנגד כל הסיכויים והמספרים, הפך בחודשים האחרונים מותג תיקים קטן מאינדונזיה עם פחות מאלפיים עוקבים לאחד השמות המבוקשים בקרב הבלוגריות והאינסטגרמריות. לא באמת קשה להבין איך זה קרה, כשמסתכלים על הפריטים הטרנדיים והמדויקים וגם על הסיפור שמאחוריהם

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

יש לו שם לא ממש קליט, הוא פועל מלוקיישן לא שכיח ולעמוד האינסטגרם שלו יש פחות מ2,000 עוקבים ובכל זאת- מותג התיקים האינדונזי Alfeya Valrina הפך בחודשים האחרונים לפופולרי במיוחד עם נוכחות מרשימה באינסטגרם ובאתרי האופנה השונים. באופן מפתיע המותג הקטן והמרוחק, שרק לאחרונה הצטרף למשפחת המותגים שנמכרים באתר Shopbop, מצליח לצבור סוללה משפיעה ומוכרת של לקוחות, שמתחברות לא רק לצורה ולנראות אלא גם למסר.

למרות התחרות הקשה מול מותגים חזקים ומוכרים משחקות לטובתו של המותג (הנושא את שמה של המייסדת – אלפיה ולרינה) שתי נקודות זכות. הוא מתיישב בול על המשבצת הפופולרית של מותגי נישה עם תמחור ביניים ומתכתב עם אחת המגמות, אם לא ה-מגמה שמעצבת כיום את עתידה של תעשיית האופנה- הלא היא קיימות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maddie Greer (@maddiegreer) on

ולרינה אמנם למדה עיצוב אופנה באמריקה, ועשתה את צעדיה הראשונים בתעשייה בארץ שמזוהה כל כך עם אפשרויות בלתי מוגבלות. למרות זאת, כשגמלה בליבה ההחלטה לפתוח מותג עצמאי היא חזרה לאינדונזיה מולדתה ועמלה על הקמת מותג שיצליח לשלב בפעילותו ערכי קיימות חשובים.

רק אתמול התפרסם בכלי התקשורת סקנדל אופנתי חדש שעיקרו תנאי העסקה במפעל איטלקי שנטוע היטב בשרשרת הייצור של כמה ממותגי העל המוכרים בעולם. באקלים הנוכחי, בו שאלות על מצפון סביבתי, חברתי ומוסרי אינן יורדות מסדר היום, הפעילות של מותג התיקים הצעיר מקבלת אינספור הדים חיוביים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANAA SABER (@oursecondskin) on

במקום לשנע עורות או להשתמש בכוח עבודה זול, ולרינה מקפידה על שימוש בחומרי גלם מקומיים ומספקת עבודה בתנאים נאותים והוגנים למקומיים. בנוסף, היא מקפידה על פרקטיקות 'אפס-פסולת' ונמנעת מייצור יתר.

כמובן שלצד המסר הסביבתי החיובי התיקים מגלמים אסתטיקה מודרנית שובת עין. הצורניות מעניינת והבחירות הצבעוניות מתחברות לאמירה כוללת שמתאימה היטב לרוח הזמן. גם שורת המחיר אינה מאיימת ונעה בין 850 ל-1200 שקלים. לגמרי WIN-WIN.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ryan Norville (@cinnamonryan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Janelle Marie Lloyd (@waityouneedthis) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gabrielle Korn (@gabriellekorn) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ray Lowe (@rayasunshiine) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michelle Li (@himichelleli) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ellie (@slipintostyle) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Christina Caradona (@troprouge) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kai Avent-deLeon (@kaiaventdeleon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALFEYA VALRINA (@alfeyavalrina) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ellie (@slipintostyle) on

השאירו תגובה