הנחש בא: הפרינט הזה עומד להשתלט לכם על המלתחה

אמנם הם זכו למוניטין מפוקפק למדי, אבל העונה הנחשים עומדים להפוך לשליטי הארון. שמלות מתנפנפות, מכנסיים צמודים, חצאיות, תיקים וכמובן מגפיים, הכל הולך, וכמה שיותר - יותר טוב

מאת  | ‏ 25 אוגוסט 2018

מספיק מבט אחד בחלונות הראווה של רשתות אופנה מהירה כמו זארה כדי להפנים היטב: מתקפת הפרינטים החייתים נמצאת בעיצומה. הפיד האינסטגרמי מאשר גם הוא את התמונה שניבטת מכל כיוון – ג'ונגל ההדפסים עמוס ושואג במיוחד.

רגע אחרי שסימנו את המנומרים העונתיים הכי שווים בסביבה, הגיע הזמן לדווח על סדקים בשלטון המנומר הבלתי מעורער ולציין היתכנות לטוען חדש לכתר – הפרינט המנוחש.

 

A post shared by Andrea Simon-Estes (@andrea.r.simon) on

"הנחש הוא המלך החדש של הג'ונגל האופנתי", זעקתה הכותרת של הסאנדיי טיימס שסקרה את המיני-מגמה שאי אפשר להתעלם ממנה. ההדפס הזה, כך הדריכו אותנו, הוא הפרינט האקזוטי המתחזק ששווה לפנות בשבילו מקום במלתחה.

ההיענות להדפסי הנחש נרשמת מצד מגה-משפיעניות כמו קים קרדשיאן ובלה חדיד אבל בעיקר בגזרת משפיעניות המיקרו – אותן מובילות דעת קהל שאוחזות בחשבונות אינטסגרם ממוקדי אופנה עם כמה עשרות או מאות אלפי עוקבים.

 

A post shared by SheerLuxe (@sheerluxe) on

בדומה למהפך שעבר על המנומרים, פתאום מותר ואפילו רצוי ללבוש מנוחש כטוטאל-לוק. אין כבר צורך לטעום ממנו במנות קצובות ומנומסות ברמת האקססוריז – הכל הולך.

פריט סוף הקיץ האולטימטיבי הוא ללא ספק שמלה מבד דק ואוורירי, אך לא יהיה קשה לנחש שגם עם בואו של הסתיו המנוחשים יציצו מכל כיוון, החל ממעילי טרנץ' עם ההדפס המדובר וכלה במגפונים מדויקים כמו אלו שגרמו לנו להתאהב בתצוגת החורף של רושאס. שק של נחשים אף פעם לא נשמע טוב יותר.

 

 

A post shared by ErinDanielle (@styles_by_erin) on

 

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

 

A post shared by K A T I E (@katiebethpayne) on

 

 

A post shared by (@eshitabrakenhoff) on

 

 

A post shared by Shop It To Me (@shopittome) on

 

 

A post shared by D a n i e l a (@moodoperator) on

 

 

A post shared by Rochas Paris (@rochasofficial) on

 

 

A post shared by Monikh Dale (@monikh) on

 

 

 

A post shared by Vogue Mind (@v0guemind) on

 

 

A post shared by Beatriz (@beatriz84) on

 

 

A post shared by (@thora_valdimars) on

השאירו תגובה