כולם לובשים את הפרינט הזה שוב, וגם לנו בא

המשבצות של ברברי אף פעם לא באמת הלכו לשום מקום, אבל לאחרונה הן זוכות לעדנה מחודשת עם גל של אהדה באינסטגרם. התדמית המנומנמת שלהם נעלמה, וכל מה שנשאר זה לוק קלאסי ועל-זמני

מאת  | ‏ 14 אוגוסט 2018
 

A post shared by N A S T Y A (@nastyalisansky) on

לא הכותרות הצולבות על השמדת סחורה בשווי מיליוני דולרים ולא הכותרות המהללות על הלוגו והמונוגרמה החדשים שנחשפו לאחרונה על ידי בית האופנה מצליחים לגנוב את הפוקוס מבהלת אופנת הרחוב להדפס המשבצות המסורתי של ברברי.

אנחנו מכירות את המשבצות כבר שנים ולפרקים ההדפס המוכר אפילו יצא מכל החורים, אבל בקיץ האחרון הוא זוכה לעדנה מחודשת כשכל הפאשניסטות המובילות מתאהבות בו מחדש ומפנות מקום בארון לפריט אחד לפחות של המותג המוכר.

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

תצוגת הפרידה של כריסטופר ביילי מהלייבל סימנה בעיני רבים את כברת הדרך שהצעיד המעצב את המותג ואת הריענון היסודי שהצליח להעביר אותו – ממותג מסורתי וכבד מעט למותג קולי ובועט, שמדבר אל מובילי האופנה הנכונים וניצב רלוונטי בזירה התחרותית. שובן של המשבצות קשור בגלגול הטרנדי הזה של ברברי ובשחרור הטוטאלי שלהן מהתדמית המעט אנאכרוניסטית שאולי הייתה להן בתקופה אחרת, והחזרה שלהן מגובה, כמובן, בנוכחות מסיבית ברשתות החברתיות.

משפיענית הרשת והסטייליסטית ת'ורה ולדימרס העלתה בימים האחרונים תמונה של לוק שמתמצת את ההיסטריה: כשהיא לבושה בבלייזר משבצות של ברברי, פאוץ' משבצות תואם ומכנסוני רוכבים ספורטיביים של נייקי היא כבשה את כל צלמי אופנת הרחוב בשבוע האופנה בקופנהגן.

 

A post shared by thora valdimars (@thora_valdimars) on

לא צריך לפשפש היטב כדי לאתר מובילות דעה נוספות שחוגגות את המשבצות האיקוניות בדרך הכי עדכנית שיש. ביונסה, שכל לוק שלה מייצר באזז עולמי, בחרה בטוטאל-לוק על טהרת הדפס המשבצות הוינטג'י לסיבוב ההופעות הנוכחי שלה, קיילי הלבישה את סטורמי הקטנה באאוטפיט משובץ מתוק, ג'יג'י נצפתה במעיל כזה ברחובות ניו יורק והרשימה רק הולכת ומתארכת.

מעבר לפריטי לבוש, בית האופנה משקיע מאמצים מיוחדים בריענון הפרינט גם ברמת האקססוריז. תיק טבעת ה-D זכה לפרשנות חדשה בגרסאות משובצות מגוונות וצעיפי המשבצות נחטפים כחלק מהכוננות לסתיו המיוחל. בניגוד לטרנדים אחרים המגיעים עם אזהרת שימוש עונתית וסכנה שהתוקף יפוג, נראה שלמשבצות יש חותמת איכות קלאסית ועל זמנית. ובקיצור, הזמנה מושלמת לא לצאת מהמשבצת ולהישאר בסביבה בטוחה שהיא בו זמנית הורסת.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

 

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

 

 

A post shared by Burberry (@burberry) on

 

 

A post shared by iris (@iriskristen) on

 

 

 

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

 

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

 

A post shared by Maria Bernad (@maria_bernad) on

 

 

A post shared by HYPEBAE (@hypebae) on

 

 

A post shared by Cara Delevingne (@caradelevingne) on

השאירו תגובה