הכי אלגנטי, הכי סקסי: שמלת הבלייזר סוחפת את הכוכבות

אנחנו אולי נצטרך להתאפק עוד קצת, לפחות עד שלהי ספטמבר, עד שנוכל ליישם את הטרנד הכל כך לוהט הזה במזג האוויר הכל כך לוהט שלנו, אבל הסלבס כבר חורשות את השטיחים האדומים בשמלות בלייזר חושפות רגליים וחובקות חמוקיים

מאת  | ‏ 29 יולי 2018
 

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

כל קיץ אותו תסכול צץ מחדש. כשהמעלות מתלהטות במולדתנו הקטנה וכל מה שאפשר לחשוב עליו זה אאוטפיט שיהיה אפשר להעביר אתו את היום בשפיות, אחיותינו מסביב לעולם מוציאות את העיניים עם טרנדים שממש בא לאמץ.

הטרנד העכשווי שמעורר חשק לקטוף כמו פרי בשל מהפינטרסט הוא טרנד שמלות הבלייזר – שמלות ז'קט מחויטות שסוגרות את הפינה האלגנטית בפריט אחד מתוחכם ומדויק.

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

למרות שמזג האוויר המקומי לא ממש מאפשר לבישה שלהן בימים חמים אלה, אפשר לסמן את טרנד השמלות הסוחף ככזה שיישאר רלוונטי גם עם בואו של הסתיו. המראה המהוגן-סקסי שמשלב בין קונסרבטיביות אופנתית לטוויסט מתחצף עושה בהצלחה מרשימה את צעדיו מעולמות השטיח האדום למחוזות אופנת הרחוב הלבישה.

הכוכבת שאולי הכי מזוהה עם הטרנד היא השחקנית בלייק לייבלי. באפריל האחרון היא שמטה לסתות עם שמלת בלייזר של סוניה ריקייל שעשתה כותרות מז'אנר "לייבלי שכחה את המכנסיים בבית". המראה המרענן והלוהט שנראה גם על כוכבות אחרות כמו מנדי מור והאלי ברי הפך ללגיטימי ואף סופר נחשק והשתחל במהירות לא מפתיעה גם להיצע של הרשתות המהירות.

 

A post shared by Mandy Moore (@mandymooremm) on

שמלות הבלייזר עם השרוולים הארוכים הן בסך הכל אופציה פרקטית במיוחד. למה לשבור את הראש בהתאמת חלקים תחתונים כשאפשר פשוט לפסוח עליהם? כמובן שאיכות החייטות מגלמת בהן תפקיד מפתח ועל השמלה להציג גזרה הולמת שמחמיאה באזור המותן.

אף על פי ששמלת ז'קט עם שרוולים ארוכים וחמים אינה מהווה אופציה אמתית למלתחה של יולי-אוגוסט אפשר להתנחם ב'אחות הקטנה' שלהן – שמלת הבלייזר נטולת השרוולים. היא אמנם לא מגלמת את האיכויות האלגנטיות של גרסת המקור אך מבטיחה להשאיר אותנו שפויות עד שיהיה אפשר לאמץ את הדבר האמתי אי שם בשלהי ספטמבר.

A post shared by Blog Da Rai (@blograi) on

A post shared by S T Y L I S T (@onethingtowear) on

A post shared by storets (@storets) on

A post shared by Shirin Elsworth (@elsworths) on

>

A post shared by FASHION & INTERIOR (@awelsa21) on

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

A post shared by Franciska Gáll (@franciskagall) on

A post shared by bigdropnyc (@bigdropnyc) on

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on

>

השאירו תגובה