אוכפים לוהטים: התאהבנו בתיק שחורך עכשיו את אינסטגרם

אין סיכוי שהוא לא עלה בפיד שלכם בסוף השבוע האחרון. תיק האוכף של דיור עושה קאמבק מאסיבי, והוא לא פוסח על אף איט גירל שמכבדת את עצמה. חבל שכדי לשים עליו את הידיים תצטרכו לחסוך כ-30,000 שקלים

מאת  | ‏ 22 יולי 2018
 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

"מתקפת הסאדלים" - כך כונה מבול התמונות ששטף בסוף שבוע האחרון את האינסטגרם ונתן במה לתיק אחד ספציפי של דיור. תיקי האוכף (saddle bags) של בית האופנה המפורסם כבר זכו לעדנה ויראלית בחודשים האחרונים, אך מסוף שבוע האחרון ניתן לרכוש את הגרסאות החדשות שלהם בחנויות המותג, ומכאן ההייפ.

הדגם הפופולרי ביותר הוא ללא ספק דגם הלוגו הנוסטלגי שכיכב בתחילת שנות ה-2,000 ונחשב למבוקש במיוחד באתרי יד שניה. בחודשים האחרונים הוא אותר בלא מעט חשבונות של מובילות דעה והעלה את רמת העניין בצורה חדה.

 

A post shared by Caroline Daur (@carodaur) on

הגרסאות המחודשות לתיק המדובר הפציעו באופן רשמי כבר בתצוגת סתיו 2018 של בית האופנה, אז הציגה המנהלת האמנותית של דיור - מריה גרציה קיורי, פרשנויות חדשות לדגם המוכר.

כחלק מההשקה של סדרת התיקים החדשה, הניתנת לרכישה רק בחנויות המותג, נרשמה בסוף השבוע האחרון פעילות רשת מסיבית הכוללת קידום של תיקי האוכף הנחשקים על ידי בלוגריות על כמו קיארה פראני וליאנדרה מדין, שלא שכחו כמובן להוסיף את ההאשטג שבטח רבות כל כך חיפשו בשבת - diorsaddle#.

למרות האפיל של הגרסאות החלקות והמעוטרות אין ספק שגרסת הלוגו, המתמצתת כל כך את אווירת הלוגו-מאניה הכללית, תוכרז כמנצחת הגדולה של הסיבוב הנוכחי. הנוכחות של הדגמים האחרים גם היא מרשימה, אך הפייבוריט עם אפקט האקסטרה הנוסטלגי מסתמן כהיסטריה אמיתית.

המחירים, אם התאהבתן במבט שני בתיק הממותג, מתחילים באזור ה-8,500 שקלים לגרסאות המיני הקטנות. אם תבחרו בדגמים הגדולים תצטרכו לחפור קצת יותר עמוק בכיסים. חלק מהדגמים, כמצופה מתיקי "איט" מדוברים, מגיעים גם למחירים של מעל 30,000 שקלים. בהצלחה לכולנו.

 

A post shared by Melanie Crete (@melaniecrete) on

 

 

 

A post shared by Sarah Deniz (@sarah.denizz) on

 

 

A post shared by Man Repeller (@manrepeller) on

 

 

A post shared by VOGUE India (@vogueindia) on

 

 

A post shared by Business Professional (@neucprates) on

 

 

A post shared by (@ritzstylereport) on

 

 

A post shared by E V A WHATEVAWEARS (@whatevawears) on

 

 

A post shared by Chriselle Lim (@chrisellelim) on

 

 

A post shared by Evielvoe (@evielvoe) on

 

 

 

A post shared by Janina Pfau (@janina_who) on

 

 

A post shared by Jenny Tsang (@tsangtastic) on

השאירו תגובה