צבע הכסף: התכשיטים האלה רותחים, וגם פחות יקרים

נכון שהם על-זמניים, אבל גם זה בא בגלים. כרגע מסתמן שתכשיטי כסף הם המגמה הבולטת לקיץ הקרוב, ואנחנו לגמרי בעניין. מצאנו את העגילים, הטבעות, השרשראות והתליונים הכי יפים בז'אנר

מאת  | ‏ 7 יולי 2018
 

A post shared by B A R (@barjewellery) on

הניסיון להכריע בין מידת הרלוונטיות העונתית של תכשיטי כסף או תכשיטי זהב עשוי להתברר כמשימה לא פשוטה. שתי הקטגוריות שנחשבות לקוטביות אבל גם לכאלו שנשזרות אחת בשנייה, ממשיכות להישאר מחוץ למחול השדים המטורף של הטרנדים.

ועדיין, מדי עונה, ניתן לשים את האצבע על דומיננטיות מסוימת של אחת מהקטגוריות העל-זמניות הללו. בין אם מדובר בנראות ויראלית שלא ניתן להתעלם ממנה או אימוץ של בתי האופנה שנותנים את הטון, הנתונים המצטברים מצביעים על כיוון מסוים.

 

A post shared by (@bellahadid) on

אז איזו קטגוריה טוענת לכתר הנכונות העונתית? ככל הנראה תכשיטי הכסף. משהו בנוכחות שלהם מתאים בדיוק לעונה החמה ועושה את שלו בכל מה שקשור לאופנת הרחוב, והבונוס – למרות שגם הם עמידים ללחות של הקיץ, הם הרבה פחות יקרים מתכשיטי הזהב הטהור. לא צריך לפשפש עמוק מדי בארכיונים כדי להיזכר שלפני כשנתיים התכנסו כאן למלאכת סיכום דומה שהעלתה בדיוק את אותן המסקנות.

אז מה השתנה בכל מה שקשור לתכשיטי הכסף גרסת קיץ 2018? המגמה הפיסולית עדיין מותירה את חותמה ואליה מצטרפות עוד פרשנויות רבות ומסקרנות. למעשה, כל מגמה עונתית מקבלת ביטוי גם בגרסאות הכסף. השפעות וינטג'יות, השפעות מינימלסטיות או כל השפעה אחרת – הם פשוט נמצאים בכל מקום.

כמו בכל עונה, יש כמה שחקנים חדשים בזירה שמקדמים את המגמה כשהשנה אפשר לציין, בין השאר, את התכשיטים הנקיים והאלגנטיים של המותג Bar Jewellery, שמעבר לתכשיטים היפים והנחשקים שלו מציג גם אג'נדה ידידותית לסביבה ומתגאה בשימוש בכסף ממוחזר.

אז אם אתן בקראש על צמד עגילי חישוק חדשים או חייבות להתארגן סופית על צמיד קרסול (כן, כן, מדובר בעוד מגמה עונתית שלא ניתן להתעלם ממנה) קחו בחשבון שלפחות בכל מה שקשור לקיץ 2018, לא כל מה שנוצץ ונכון עשוי דווקא מזהב.

 

A post shared by Pearls (@pearls.kw) on

 

A post shared by INSPOCAFE (@inspocafe) on

 

A post shared by RUBY STAR (@rubystarstudio) on

 

A post shared by She-Ra Jewelry (@she__ra) on

 

A post shared by Catbird (@catbirdnyc) on

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

1. שרשרת תליון כפול, HOTCROWN, מחיר: 1,320 שקלים
2. טבעת מחבקת, C Clair, מחיר: 350 שקלים
3. עגילי שלשלאות, C Clair, מחיר: 150 שקלים
4. שרשרת לב, Pandora, מחיר: 369 שקלים
5. עגילי חישוק, מגנוליה, מחיר: 99 שקלים
6. עגילי חלוק נחל, ה. שטרן, מחיר: 2,285 שקלים
7. תליון עין, רויאלטי, מחיר: 62 שקלים
8. עגילי טבעת, TOUS, מחיר: 365 שקלים
9. עגילי משולשים, יעל גבעון, מחיר: 490 שקלים
10. עגילים תלויים, גוצ'י לאימפרס, מחיר: 4,370 שקלים
11. עגילי עלים, עדיים מכל הלב, מחיר: 195 שקלים
12. טבעת זרקונים, DIAMONFIRE, מחיר: 330 שקלים
13. טבעת פפיון, תכשיטי מילר, מחיר: 800 שקלים
14. טבעת גיאומטרית, DIAMONFIRE, מחיר: 715 שקלים
15. עגילים בשילוב אבן, שעוני עדי, מחיר: 69 שקלים

השאירו תגובה