תלמדו לנקד: החצאית הזולה שמעיפה את האיט-גירלס

הרשת שבאופן עקבי מצליחה לספק פריט מפתח ויראלי אחד לפחות בכל עונה, עושה זאת שוב עם החצאית הקיצית המושלמת שהכל בה מדויק להפליא: הפרינט, הגזרה, הבד, עם טישרט פשוטה או גופיית תחרה, סניקרס או סנדלי עקב - אי אפשר לטעות כאן. ועוד לא אמרנו כלום על המחיר

מאת  | ‏ 1 מאי 2018
 

A post shared by Elxi Elvina (@elxielvina) on

אחד מההאשטגים הכי מוצלחים ופעילים באינסטגרם מגיע מבית היוצר של רשת האופנה המהירה מנגו. תחת התיוג #MANGOGIRLS אפשר למצוא פעילות אופנתית ענפה של כמה מהמשפיעניות הכי חמות ברשת. מנגו הצליחה לאחד כמה מהשמות הנכונים בתעשייה כדי לשקף שילוב אישי של פריטים עונתיים המגיעים הישר ממדפיה, שיקוף שיעשה חשק לעוקבות לצאת וליישם בעצמן.

בגלריית התמונות העמוסה אפשר לאתר מדי עונה את הפריטים שמצליחים לרגש מספר מכובד מהפשניסטות. בין שלל הפריטים שכולן מלקטות ומשלבות בדרכים שונות יש את הכוכבים העונתיים שאף אחת לא יכולה להישאר אדישה אליהם. וזה בדיוק המקרה של חצאית נקודות פולקה כחולה, שבימים אלו שולטת ביד רמה ברשתות החברתיות.

 

A post shared by Nuria Val (@frecklesnur) on

החצאית משלבת כמה אלמנטים בולטים שהופכים אותה לחצאית הקיץ המושלמת. פרינט הנקודות הקלאסי מקבל ריענון בצבעוניות כחולה – לבנה והגזרה הא-סימטרית עם השסע הסקסי הופכת מתאימה לשלל פוזות שאפשר לשלוט בהן במידת חשיפת הרגליים, וכל הטוב הזה  בבד דקיק, נעים ואוורירי.

החצאית הופכת לשידוך טבעי לחולצות לבנות בגזרות שונות – החל מכותנות קלילות וגבריות ועד גופיות תחרה רומנטיות. גם אורך הביניים שלה הופך אותה לוורסטילית במיוחד ועובד מצוין גם עם סנדלים וכפכפים שטוחים וגם עם נעלי עקב משודרגות יותר. חלק ממובילות הדעה שכבר אימצו אותה בחום אל המלתחה הפרטית מעיזות ללכת על שילובי צבעים הרפתקניים יותר כמו חלקים עליונים בצהוב ובכתום. גם להן, מוכיחות התמונות, הולך לא רע.

 

A post shared by Sabina Socol (@sabinasocol) on

כמו תמיד, סוגיית המחיר הנגיש הופכת את החצאית לפופולרית במיוחד, אז אם גם לכן היא מסתמנת כפריט נטול סיכון שהולך לעשות את העונה החמה, זה הזמן לגשת לסניף הקרוב לביתכן, לקוות שעדיין נשארה אחת בדיוק במידה ולהיפרד מ-179 שקלים חדשים.

 

A post shared by Nina Urgell Cloquell (@ninauc) on

 

A post shared by Diletta Bonaiuti (@dilettabonaiuti) on

 

A post shared by Adenorah (@adenorah) on

 

A post shared by Elxi Elvina (@elxielvina) on

השאירו תגובה