פסים בצד: הטרנד הלוהט באגף הדנים הוא הכי כיפי שיש

אחרי שכבשו את המכנסיים הספורטיביים הגיעו הפסים הצדיים למחלקת הג'ינס – ובאופן מפתיע זה נראה מעולה. קלווין קליין, ג'יג'י חדיד והקרדשיאנ'ס כבר אימצו את הלוק, אז מי אנחנו שנתווכח?

מאת  | ‏ 7 אפריל 2018
 

A post shared by LTKeurope (@liketoknow.it.europe) on

הפסים הצדיים מככבים מזה תקופה על מגוון גדול של דגמי מכנסיים. בהשפעה ישירה של עולמות הספורט הם הפכו לתוספת טבעית למכנסי טרנינג בעלי אופי ספורטיבי מובהק וגם למכנסיים במראה מעט מחויט, להם מעניקים הפסים טוויסט קליל ומתבקש.

בתהליך הדרגתי השתלטו הפסים הצדיים גם על אגף הדנים, ועכשיו אפשר לראות איך יותר ויותר מכנסי ג'ינס מקבלים את גזירת הפסים ונכנעים לה. שיטוט מקרי באתרים של רשתות מהירות כמו זארה מלמד שהתוספת הזו לגמרי תופסת באגף המדובר, ועוד ועוד דגמים של מכנסיים מעידים על טרנד שקשה להתעלם ממנו.

 

A post shared by Blac Caftans (@blac.kwt) on

המגמה המתהווה מקבלת הדים גם בגופי התקשורת, ובאתר Popsugar אף הכריזו לאחרונה על הג'ינסים מעוטרי הפסים כ"נציגים הקוליים ביותר לעונה". באתר אף החמירו וקבעו כי רק אם הארון שלך כבר מאכלס מכנסיים מפוספסים שכאלו תוכלי לעבור את "מבחן הקוליות", מה שזה לא אומר.

גלריה מרשימה של כוכבות סטריט-סטייל כבר אימצו את הטרנד בשבועות האופנה הבינלאומיים. הוא גם מככב בקמפיין הג'ינס של קלווין קליין לאביב 2018, בו נראות פריס ג'קסון, מילי בובי בראון ובנות הקרדשיאן יחד עם מכנסי הפסים הצדיים בשעתם היפה והלוהטת ביותר.

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

בניגוד למכנסיים עם אופי ספורטיבי מובהק, הג'ינס עם הפסים מגלם ייצור כלאיים מורכב יותר, מה שאומר שכשמוצאים את הדגם הנכון אפשר לעשות בו שימוש ורסטילי למדי. לא מעט מהמראות המוצלחים והיפים ביותר מתבססים על שילוב של ג'ינס פסים עם חולצה לבנה ומחויטת – משהו בקונטרסט המובנה הזה פשוט עובד מצוין.

עם זאת, גרסת הפאשניסטות  נצמדת למה שמכונה "מראה הקלווין קליין"- שילוב של מכנסי ג'ינס עם חולצת ג'ינס תואמת. המראה הזה אולי פחות מסתדר עם מזג האוויר החם של הקיץ הישראלי, אבל את מבחן הלייקים באינסטגרם הוא לגמרי עובר.

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

 

A post shared by Anastasia (@thestreetpie) on

עברה את מבחן הקוליות (צילום: style du monde)

עברה את מבחן הקוליות (צילום: style du monde)


 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 

 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 

 

A post shared by Ballooo (@ballooo_official) on

 

 

A post shared by Kathy Ma (@girlenvoguee) on

מהטרנינג אל הדנים (צילום: style du monde)

מהטרנינג אל הדנים (צילום: style du monde)


 

A post shared by Debs Stubbington (@bangonstyle) on

 

 

A post shared by @yaaasbebe on

 

השאירו תגובה