הבדיחה עלינו? בקיץ הזה כולנו ננעל סנדלים מכוערים

כבר כמה עונות שתעשיית האפנה מטשטשת את הגבולות בין המכוער והיפה. אל הסניקרס במראה המיושן והמגושם כבר התרגלנו, ועכשיו הגיע הזמן לקבל את הגרסה הקיצית בצורת סנדלים של שאנל, לא פחות

מאת  | ‏ 18 מרץ 2018

השתרשותה של האופנה המכוערת לא מפסיקה להעסיק את המילייה האופנתי ועל אף שעוד לא ממש ברור איך היא באמת משפיעה על המלתחה של צרכנית האופנה הממוצעת, הנוכחות שלה לא מפסיקה לרשום שיאים חדשים.

מי שמייצג בצורה הברורה ביותר את המגמה הזאת הוא ארון הנעליים המודרני, עם שחרורן של עוד ועוד גרסאות נעליים מכוערות לשוק. מזה מספר עונות הסניקרס המגושמות בעלות הלוק השנוי במחלוקת מככבות בכמה מהקולקציות של בתי האופנה המשפיעים ביותר. הן גם אומצו על ידי יותר מדי מובילות אופנה משפיעות והפכו לתופעה שאי אפשר לבטל את קיומה ככזו שמתקיימת רק בספירה האיזוטרית של התצוגות והמסלול.

אחרי שהחורף האחרון הסתמן כחורף של נעלי ה"אבא" של בלנסיאגה האביב מסמן את הדור הבא והמאווורר  של הנעל המכוערת. הפעם, ולא מדובר בהפתעה גדולה, גרסת הקיץ מגיעה מכיוון שאנל. כמו במקרי עבר, ההילה הנחשקת והממותגת של בית אופנה משפיע עוזרת אפילו למכוער שבדגמים להחליק בגרון האופנתי של הפאשניסטות.

סנדלי הסקוצ'ים בעלי השיק הגריאטרי של שאנל הפכו לסולד אאוט בכל האתרים. הם כוללים את כל מה שצריך כדי להיכנס לקטגוריה הנוצצת של ה"מכוערים במתכוון" ומתאפיינים במראה גס, נטול עידון, שמזכיר סנדל אורטופדי. נו, כן, משהו שסבא או סבתא או הדוד המבוגר היו נועלים. פרגי, אגב, כבר לבשה דגם דומה בקיץ שעבר, והכינה את השטיח האדום לסנדלים המדוברים.

סולד אאוט (צילום: chanel, מתוך האתר הרשמי)

סולד אאוט (צילום: chanel, מתוך האתר הרשמי)

באתר WhoWhatWear שבו דיווחו על הצעקה האחרונה בתחום הנעליים המכוערות נכתב: "הסיבה שאנחנו אוהבים את סנדלי השאנל הללו היא אנחנו יכולים לראות שהם באמת יהיו סופר נוחים. אבל הם גם לגמרי שיק. בסופו של דבר, זו קומבינציה של שתי המילים הטובות ביותר באופנה". בעוד שאנחנו יכולות לחשוב על כמה מילים אחרות להגדיר באמצעותן את הסנדלים שעל הפרק, ניתן הפעם למבחן הרחוב להכריע בסוגיה.

פרגי הכינה את הקרקע (צילום: Vivien Killilea/Getty Images for SiriusXM)

פרגי הכינה את הקרקע (צילום: Vivien Killilea/Getty Images for SiriusXM)


השאירו תגובה