הסטרפלס חוזר, ויש דרך נכונה ללבוש אותו

האמת שלא ראינו את זה בא, אבל הכתובת לגמרי הייתה על הקיר - או ליתר דיוק, מרוחה על כל פיד האינסטגרם של קים קרדשיאן. הקיץ הזה זה הכי קורה, וכדאי להתחיל להפנים כבר מעכשיו את הסטיילינג שיהפוך את פריט הלבוש האהוב עלינו מ-2005 לרלוונטי ולוהט מאי פעם

מאת  | ‏ 8 מרץ 2018
 

A post shared by (@bellahadid) on

בעונות האחרונות המילייה האופנתי נדרש להתמודד עם פרץ לא ברור של רגש נוסטלגי. עם חזרתם של עוד ועוד פריטים משנות התשעים, כבר נדמה שאי אפשר להסתכל אחורה ולהגיד: "וואלה, זה היה פשוט מכוער".

עכשיו, רגע לפני שאביב 2018 מושק באופן רשמי, מגיעה שעתה היפה של גופיית הסטרפלס הדקה או בשמה הציורי יותר – גופיית הצינור. אותו פס בד המכסה את אזור החזה ומציג כתפיים חשופות לראווה ובטן חשופה, חוזר לחיינו בגלגול נוסף.

 

A post shared by Sofie Valkiers (@sofievalkiers) on

מכיוון שהטמפרטורות עדיין לא ממש גבוהות, הפשניסטות שהחלו לאמץ אותו משתמשות בגופייה ליצירת מראה שכבות. ניתן לראות איך הן בוחרות בו כחלק תחתון לז'קט מחויט או דווקא כתוספת הנלבשת מעל חולצות ארוכות.

כמובן שאת חזרתו של הפריט הזה מקדמות לא מעט מובילות דעה וביניהן, איך לא, בנות משפחת קרדשיאן. כבר כמה חודשים שקים מפגינה חיבה מיוחדת לטרנד, ובמיוחד לגרסתו הדקיקה שזכתה לכינוי "בוב-טיוב", או בתרגום חופשי – ציצינור.

האחות קורטני, הידועה בבחירות טיפה יותר מעודנות, גם כבר משגררת את הטרנד, וזו נצפתה בגופיית סטרפלס חומה וסרוגה שהשתדכה למכנסיים בגזרה גבוהה.

 

A post shared by Aritzia (@aritzia) on

למרות התקווה שהפריט השנוי במחלוקת הזה ימשיך לככב רק כחלק ממראות שכבות, ההשערה היא שבשיאו של הקיץ הוא יהפוך לכוכב בפני עצמו. כבר עכשיו אפשר לראות שמלאי הרשתות מרמזים על כך ומסמנים את האפשרות כסבירה במיוחד.

אז איך בכל זאת אפשר לאמץ את הפריט הזה בצורה נכונה? הכל תלוי בבחירת הבד והגזרה. מומלץ להימנע מבדים נצמדים ושקופים ולהעדיף גופיות שמפלרטטות עם מראה סמי-מחויט. ניתן גם לשדך את הגופייה למכנסיים בגזרה גבוהה במיוחד (בדיוק כמו שעשתה קורטני) שיוצרים מראה מעודן יותר, וקצת פחות טראשי.

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

A post shared by Cara Delevingne (@caradelevingne) on

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by(@beydashlife) on

השאירו תגובה

 

  • מגעיל אותי שמה שנחשב יפה בעינכם זה מה שהמפורסמות לובשות ולא מה שאתן חושבות שיפה לכן

    מאת: תפסיקו |‏ 11 במרץ 2018 | 03:48
  • חולצות בטן, סטרפלז… בסוף יהיה באופנה תחתונים במקום גופיה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 במרץ 2018 | 14:04