את חייבת כזו, נקודה: החולצה שכולן לובשות במחיר מעולה

חולצת נקודות פולקה עם צווארון קשירה הפכה לאחרונה לדבר הכי חם בקרב הפשניסטיות בעולם. גם בחורף הקריר היא משמשת כפריט מפתח ביצירת מראה שכבות. אי אפשר שלא להתייחס למחיר הנח שלה. וכן, יש אותה בארץ

מאת  | ‏ 28 ינואר 2018

ככל הנראה החולצה הכי מדוברת העונה (צילום: אינסטגרם)

ככל הנראה החולצה הכי מדוברת העונה (צילום: אינסטגרם)

נקודות הפולקה הן סוג של אי מבטחים אופנתי שתמיד אפשר לסמוך עליו. הן תמיד מייצרות מראה נשי ועדין שרלוונטי לכל עונה. בחורף הנוכחי הן מקבלות חיזוק משמעותי מפריט אחד שכבש את הפיד- חולצה עם צווארון קשירה של ענקית האופנה השוודית h&m. החולצה המנצחת מככבת בחודשים האחרון במגוון גדול של לוקים. לאחרונה, כשמזג האוויר עונה סוף סוף להגדרה "חורפי", היא משמשת כפריט מפתח ביצירת מראה שכבות כשמעליה מבחר של מעילים. 

"חולצה עם צווארון קשירה היא תמיד רעיון טוב", כתבה עליה בלוגרית האופנה הדנית קורינה קולבה, "אבל חולצת קשירה בפרינט של פולקה דוטס היא תמצית הקלאסיקה". ואכן, נדמה שהרשת התמלאה בלא מעט פשניסטות שחושבות כמו קולבה, כשהחולצה הופכת לסוג של להיט ברשתות החברתיות.

החולצה של H&M. 89 שקלים והיא שלכם (צילום: יחצ)

החולצה של H&M. 89 שקלים והיא שלכם (צילום: יחצ)

עוד אלמנט שהופך את החולצה לרלוונטית במיוחד העונה הם השרוולים הנפוחים שלה. טרנד שרוולי הסטייטמנט, שהתבסס בעונות האחרונות משתלב מצוין עם האופי הקלאסי של החולצה ונותן לו טוויסט מעט דרמטי ולא פחות חשוב מכך, כזה שמצטלם מצוין. טריק הסטיילינג שרבות מאמצות בימים הקרים הוא לשלב את החולצה עם מעיל חורפי בעל אלמנט גרפי קונטרסטי. משבצות עדינות או פסים קטנים מחמיאים להדפס הנקודות הבולט ויוצרים מראה מיקס-אנד מאטצ' מוצלח.

קשה לשים את האצבע על מה הופך פריט רשתות, לכאורה גנרי, לכזה שמכה גלים ברשתות. כנראה שהסוד הוא בפוטנציאל שילובים רב וכמובן בשורת המחץ הבלתי ניתנת להתעלמות של מחיר שווה לכל נפש. עכשיו, כשהחולצה הזו מוצעת במחירי סוף עונה מפתים במיוחד – 89 שקלים. מיחסי הציבור בארץ נמסר שיש עוד מספר חולצות במלאי, אין ממש צורך לחפש תשובות מעמיקות לסימני השאלה.  

 

A post shared by Elly Leavitt (@ellyleavitt) on

 

A post shared by Marijana Manchev (@kenguristyle) on

 

A post shared by Nina Sandbech (@ninasandbech) on

 

השאירו תגובה