כבשו את לב הבלוגריות: אלה העגילים הכי יפים ברשת

הם ממש לא סולידיים, מלאי קיטש ומגיעים עם תו מחיר שלא עושה הנחות, אבל עגילי הלבבות של אלסנדרה ריץ' זוכים לקונצנזוס בקרב כל נשות האופנה המשפיעות. היינו שמחות לזוג, רק חבל שהם לא יהיו זמינים עד האביב

מאת  | ‏ 24 ינואר 2018
 

A post shared by Alessandra Rich (@alessandrarich) on

ולנטיינ'ס המתקרב הוא אולי תרוץ לשלוף את כל פריטי הלבבות מהארון, אבל במקרה של עגילי הלבבות של אלסנדרה ריץ' נדמה שכל יום הוא חג. למרות שהבשורה על עליית המניות של עגילי הסטייטמנט לא ממש חדשה, משהו באלה של המעצבת הנחשקת הצליח לכבוש מחדש את הלבבות והתנוכים של כל הפאשניסטות הנכונות.

לאחרונה קיבלו העגילים של ריץ' במה מכובדת, כשכיכבו בחתונה המסוקרת של האיט גירל הארלי ויירה ניוטון. סדרת התמונות היפה שהתפרסמה ב"ווג" לא הותירה מקום לספק ונתנה את האישור הסופי למעמדם המתהווה.

 

A post shared by Lisa Aiken (@lisa.aiken) on

עגילי הקליפס הגדולים, המתומחרים בכ-700 שקלים, הפכו במהרה לסולד אאוט. הצורניות המרשימה והרומנטית שלהם, העיגולים הדרמטיים דמויי הפנינה והמיתוג הנכון הפכו אותם לממתק אינסטגרמי של ממש.

למרות מנת הבלינג המוגזמת של העגילים הם מיצבו את עצמם היטב גם בגזרת אופנת הרחוב. כמו במקרה של תכשיטי סטייטמנט אחרים, לפעמים השילובים הכי יפים מתבצעים דווקא באמצעות ג'ינס וחולצת טי. ליסה אייקן, לדוגמה, ראש מחלקת האופנה של אתר היוקרה net-a-porter, זהרה איתם בלוק קז'ואלי בקרונות העגמומיים של הרכבת התחתית הלונדונית. האינטרפרטציה הלא מתאמצת שלה, הייתה ללא ספק אחת מהמוצלחות.

גם אמה ספדינג מהאתר WHO WHAT WEAR התאהבה בעגילי הסטייטמנט דרך הפיד והתוודתה על האובססיה שפיתחה לעגילי האייטיז המדוברים, שכבר לא ממש ניתן להשיג.     

אם גם אתן התאבססתן על העגילים של ריץ' תצטרכו להיאזר בסבלנות עד בואו של האביב. אז, כך מבטיחים אתרי האופנה, יהיה ניתן להמשיך ולפזר את האהבה של העגילים המדוברים.

 

A post shared by Linda Farrow (@lindafarrow) on

 

A post shared by Alessandra Rich (@alessandrarich) on

 

A post shared by Alessandra Rich (@alessandrarich) on

 

A post shared by Jeffrey Patrick (@jeffreypatrickcc) on

השאירו תגובה