הברקה: אל תפתחו את 2018 בלי מגפוני לכה

כי מטרנדים מסוימים אי אפשר להתעלם, ומזה ספציפית ממש לא כדאי: אם ביקרתן לאחרונה מאחד מסניפי הרשתות כנראה שהמגמה החורפית הבוהקת לא עברה לכן מתחת לרדאר, ואם כבר הפנמתן ורכשתן זוג מגפונים בגימור לכה, לגמרי הגיע הזמן לרכוש עוד אחד

מאת  | ‏ 1 ינואר 2018

היה זה לפני שלושה חודשים בערך, עם סיום ארבעת שבועות האופנה, כשעורכי האתרים והמגזינים השונים ניגשו לעבודה והחלו לחבר ולשקלל את הנתונים: מה מבשרת לנו אופנת הרחוב שנצפתה מחוץ להיכלי התצוגות? כי עם כל הכבוד למגמות הבולטות שהוצעדו על המסלולים עצמם, הסטריט-סטייל תמיד מהווה את הלב הפועם בכל הנוגע לחיזוי טרנדים מיידי.

וכך, איפשהו שם בין ים המשבצות האפורות, אותר בבירור האלמנט שעומד לשלוט במלתחת הנעליים שלנו בעונה הקרובה: מגפוני הלכה. הם נצפו על רגליהן הענוגות של של איט-גירלס, בלוגריות ושאר משפיעניות, הגימור המבריק שלהם בוהק על רקע כל אאוטפיט ולא משאיר מקום לספק.

שלל אסוציאציות נלוות לטרנד הלכה: מוויניל פטישיסטי-אייטיזי דרך פלסטיק עתידני ועד סטייל "המראה הרטוב" העדכני – כולם לוהטים, רלוונטיים ומלאי סטייטמנט, ואין ספק שככה אנחנו אוהבות את הנעליים שלנו.

הנטייה הטבעית תוביל לזוג שחור בוהק וקלאסי, אבל הטרנד מתפרש על כל קשת הצבעים, ומהגרסאות האדומות האדג'יות במיוחד קשה להתעלם. גם לבן סיקסטיזי עובד כאן מעולה, וסקאלת הניוד-פודרה-ורוד מיליניאלי היא לגמרי בחירת המערכת. האמיצות שבינינו, אגב, מוזמנות לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהחליף את המגפונים בזוג מגפיים שנגמרים מעל הברך.

 

A post shared by Jeffrey Campbell (@jeffreycampbell) on

כך או כך, אם ביקרתן לאחרונה בסניפי הרשתות המהירות (ואנחנו יודעות שביקרתן), סביר שלא פספסתן את שלל התרגומים המוצלחים למגמה, ואף סביר שאימצתן אחד אל לבכן ומלתחתכן. המלצה שלנו? הסיילים כבר כאן, וזה בדיוק הזמן לאמץ עוד אחד, בצבע אחר.

 

A post shared by aesthetic witch (@six_sik_six) on

 

A post shared by Peggy DeGuire (@peggyshoeshop) on

 

A post shared by Monica (@monicaguiluz) on

 

A post shared by The Glam Press (@theglampress) on

 

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

 

A post shared by IOANNA • VLACHOU (@vlachouin) on

 

A post shared by L I N D A (@lindalovesfashion) on

המגפונים שהכי אהבנו

המגפונים שהכי אהבנו

1. מנגו, מחיר: 229 שקלים, 2. ברשקה, מחיר: 149 שקלים, 3. סטיב מאדן, מחיר: 545 שקלים, 4. סטיב מאדן, מחיר: 454 שקלים, 5.  ELLERY לפקטורי 54, מחיר: 3,990 שקלים,6. ברשקה, מחיר: 199 שקלים. 7. איזבל מארנט לבוטיק אמור, מחיר: 4,779 שקלים. 8. דניאלה להבי ואניה בוקשטיין, מחיר: 990 שקלים. 9. אלדו, מחיר: 399 שקלים. 10. FETISH, מחיר: 449 שקלים. 11. Adika, מחיר: 219 שקלים

השאירו תגובה