שילוב ראוי: חצאית וסוודר הם הזיווג המפתיע והנכון של החורף

אמנם כבר אמצע דצמבר, אבל עדיין לא ברור אם חם או קר. מזג האוויר המשונה הזה הביא לעלייתו של פאוור-קאפל חדש במלתחה – החצאית והסוודר. כל גלריית סטריט-סטייל מלאה בקומבינציות מדויקות והפאשניסטות מאשרות. ככה עושים את זה נכון

מאת  | ‏ 17 דצמבר 2017

מזג האוויר ההפכפך של החודשים האחרונים מקשה על הבחירות האופנתיות שלכן? יש מצב שהטרנד ההיסטרי הבא הוא הפתרון לבעיות. למרות שחצאיות דקות נחשבות לפריט קיצי מובהק, הן הצליחו להשתחל השנה גם למעבה העונה החורפית. כיצד? בזכות חבר מוצלח במיוחד מהבית – הסריג. לא משנה לאיזו גלריית סטריט-סטייל נציץ, קומבינציות מדויקות של סריגים וחצאיות ניבטות אלינו.

אם אפשר לשים את האצבע על השילוב שעובד הכי טוב, אפשר לומר שהפאשניסטות ששמות מבטחן בסריגי אובר-סייז וחצאיות באורכי מידי יוצאות כשידן על העליונה. האיזון בין האורכים והנפחים יוצר לוק חורפי מדויק שיתאים במיוחד לחורף הישראלי.

 

A post shared by JULIE SARINANA (@sincerelyjules) on

השגרירה הכי גאה ומוצלחת של המראה הזה היא אוליביה פלרמו, אושיית סטייל שנודעה בזכות היכולת ליצור שילובים חד פעמיים שהופכים כל לוק לשלה. היא מרבה להשתמש בקלף המנצח של סריג וחצאית, שיוצר אינספור לוקים אלגנטיים ועדכניים.

פלרמו אמנם שומרת על אורכי המידי די בקנאות, אבל בכל מה שקשור לסריגים היא נותנת לעצמה את החופש לגוון. פעם היא בוחרת בסריג גולף הדוק ופעם בסריג בגזרת בוקסי שחלקה התחתון תחוב ברישול לקו החגורה של החצאית.

 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

גם מגפיים ומגפונים הם לגמרי חלק מהסיפור האופנתי הזה. אפשר לראות שילובים של חצאיות עם שסעים שמגובות במגפי ברך ארוכים, או חצאיות מידי עם סיומת א-סימטרית שמשודכות למגפי קרסול שטוחים בעלי עקבים.

טריק סטיילינג ששמור לאלו שמעיזות הוא לשלב בין חצאית פרינט לסריג בעל נוכחות גרפית בולטת. פסים עם נקודות, זיגזגים עם פרחים – האפשרויות הן רבות ונתונות לפרשנות אישית. למרות שדי מפתה להתנסות בשילובים האלו אנחנו ממליצות על העדפה של המראה הנקי ושידוך בין שני פריטים חלקים. אפשר ללכת על סריג וחצאית בצבעוניות מתנגשת שיצרו קולור בלוקים או לבחור בשילובים סולידיים של גווני שחור, לבן, אפור וכאמל. כי קלאסי תמיד עובד.

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

 

A post shared by Emma Roberts (@emmaroberts) on

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 

A post shared by Elle Magazine (@elleusa) on

 

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 

A post shared by streeTrends (@streetrends) on

 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 

A post shared by Fashion in Pills (@fashioninpills) on

 

A post shared by Fendi (@fendi) on

השאירו תגובה

 

  • זה נראה מגוחך עם חצאית קצרצרה, תפסיקו להיות קורבנות.

    מאת: ענבר |‏ 19 בדצמבר 2017 | 01:27