הניצוץ: החורף הזה, אתן חייבות מגפי גליטר

הפאשניסטות וכוכבות הסטריט-סטייל הגדולות בעולם לא יודעות שובע מהטרנד הכי נוצץ של העונה – מגפי גליטר שזוהרים למרחקים. מיטיבות לכת ובעלות ממון יבחרו באלו של שאנל או סאן לורן, אבל למזלנו יש בחנויות מספיק גרסאות נגישות שגם בנות תמותה רגילות תוכלנה ליהנות מהם

מאת  | ‏ 2 דצמבר 2017

קנדל ג'נר במגפי סאן לורן שעולות 35,000 שקלים (צילום: Splash News)

קנדל ג'נר במגפי סאן לורן שעולות 35,000 שקלים (צילום: Splash News)

על אף שהצגתן של הקולקציות המיועדות לחורף הנוכחי תמה מזמן, האקלים האופנתי העכשווי הוא זמן מצוין לבדוק אילו פריטים צלחו את מבחן הזמן ואשכרה נטמעו באופנת הרחוב שתאפיין העונה הקרה הקרובה.

אחד מהקולות הכי חזקים ונוכחים נשמע העונה דווקא מגזרת הנעליים, או יותר נכון, מגזרת המגפיים המנצנצים. שני סולנים התבלטו במקהלה העונתית באופן בולט ומשכנע: מגפי הגליטר של בית האופנה שאנל ומגפי הכסף הבלינגים לא פחות של בית האופנה סאן לורן.

בלה חדיד בתצוגה של שאנל עם המגפיים שכבשו את תעשיית האופנה (צילום: Pascal Le Segretain; Getty Images)

בלה חדיד בתצוגה של שאנל עם המגפיים שכבשו את תעשיית האופנה (צילום: Pascal Le Segretain; Getty Images)

על אף ששני זוגות המגפיים הללו התבלטו במיוחד ונצנצו כל הדרך לאינספור הפקות אדיטוריאליות והופעות מתוקשרות של מפורסמות מהשורה הראשונה, הם לא היו שגרירי הגליטר היחידים בסביבה, כשאל הרשימה מצטרפים גם בתי אופנה כמו מיסוני ואיזבל מארנט.

כמובן שהיענותן של הרשתות המהירות לתרגום הטרנד הזה לא איחרה לבוא, והגיעה עם כל סימני הקריאה הנכונים. כשרשימות ההמתנה מתארכות ותו המחיר המקורי מצביע על סכומים גבוהים במיוחד, השטח קורא לווריאציות זמינות וזולות יותר.

 

A post shared by Dorit Revelis /(@dorit_revelis) on

את הנוכחות המשוגעת של מגפי הגליטר של שאנל היה אפשר לאתר בסבב שבועות האופנה האחרונים. מעטות הפאשניסטות וכוכבות הסטריט סטייל שהרשו לעצמן להלך ללא זוג אחד לפחות בגרסת הברך.

המגפיים השמוטים של סאן לורן, עם הווייב האייטיזי והתמחור הבלתי מתפשר שלהם של 35,000 שקלים הפכו לחביבות במיוחד על ריהאנה וקנדל ג'נר, ואף כיכבו על השער הפרובוקטיבי של ניקי מינאז' למגזין Paper.

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

אז מה עושה מי שלא רוצה להיראות כמו ציטוט שחוק של הטרנד הזה? הן מתרחקת מגרסאות שעושות קולות של הדבר האמיתי, אך לא נראות כמוהו. אפשר לבחור במגפי גליטר צבעוניים שמבדילים את עצמם מגרסאות הכסף, או ללכת על דגמים שמאמצים את הניצוץ הייחודי אבל לא מרפררים למשהו שהיד אינה משגת.

אחד מהיתרונות היחסיים והכי משמעותיים של מגפי הגליטר הוא התאמתם למגוון רחב במיוחד של לוקים. יחד עם זאת, וכדי להתאים אותם במיוחד לעונה החורפית, ההמלצה היא לשלב אותם עם מנעד צבעים רגוע ולהשאיר את החזית הבלינגית לנגיעה המטאלית החותמת. עכשיו רק צריך להוריד לאייפון את אפליקציית "קירה קירה" ולתת לנעליים לנצנץ כל הדרך אל הפיד.

 

A post shared by mytheresa.com (@mytheresa.com) on

 

A post shared by Diego (@collagevintage2) on

 

A post shared by Lisa Aiken (@lisa.aiken) on

 

A post shared by Sandra Semburg (@sandrasemburg) on

 

A post shared by Jessica Minkoff (@jessicaminkoff) on

 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on

לחצו פליי ותהנו מאקסטרה גליטר:

 

A post shared by Eva Chen (@evachen212) on

 

A post shared by Jessica Minkoff (@jessicaminkoff) on

 

A post shared by Sabrina Meijer (@sabrina.meijer) on

 

A post shared by NET-A-PORTER (@netaporter) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

השאירו תגובה