המאסט של הרגע: שמלות סתיו צנועות ויפות

כעת כשהטמפרטורות הפכו לסלחניות, זה הזמן לחגוג את תקופת השלכת עם הפריט הכי רומנטי בארון – שמלות מידי ומקסי עם שרוולים ארוכים, הדפסים עדינים ובדי שיפון נעימים. הפאשניסטות הגדולות לא יוצאות מהבית בלעדיהן ועכשיו תורכן. ככה תעשו זאת נכון

מאת  | ‏ 23 אוקטובר 2017

מה לובשים כשהטמפרטורות מתחילות להיות סלחניות אבל עדיין לא ממש קר? קבלו את המאסט-הב העונתי שכל הפאשניסטות חורשות עליו – שמלות סתיו רומנטיות וצנועות למדי.

ההיסטריה סביב שמלות דקות עם שרוולים ארוכים באורכי מידי ומקסי צוברת תאוצה בשבועות אחרונים ועם ההתקררות הדרגתית בארץ, מחלחלת גם לזירה המקומית. 

 

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

הזיהוי של שמלת הסתיו האולטימטיבית מתבסס על כמה פרמטרים. ראשית, הבד. השמלות העונתיות נמצאות במקום טוב באמצע, בין שמלות השיפון והשמלות הדקיקות של הקיץ לשמלות האריג והבדים העבים של החורף.

הקלילות של הבד צריכה לבוא לידי ביטוי גם בוויב הכללי. לא מדובר בשמלות "לבושות" מדי ליציאה בערב, אלא בשמלות יומיומיות שאפשר לצרף אליהן בקלות נעלי סניקרס קוליות.

 

A post shared by Linda Tol (@lindatol_) on

בגזרת הפרינטים אפשר למצוא וריאציות מגוונות, אך ההעדפה הכללית היא להדפסים פרחוניים עדינים על מגוון של רקעים משתנים. האינסטה-גירל האולטימטיבית, לינדה טול, עשתה זאת בצורה מושלמת בשמלת פרחים אדומים של H&M  וסניקרס מגושמות.

הבלוגרית האיטלקייה אלאונורה קריסי עשתה זאת גם כן, עם אקססוריז מקש שהעניקו ללוק "פיל" של ימי שמש אחרונים. אולם מי שהכי מזוהה עם המראה הזה היא הפריזאית הלוהטת ז'אן דמאס שחורשת על הלוק הזה עם שמלות מוולנטינו ועד אלו של Rouje, המותג בעיצובה. כמה נוח.

 

A post shared by Eleonora Carisi (@eleonoracarisi) on

בכל מה שנוגע לסטיילינג המשלים, שמלות הסתיו מגיעת ללא הוראות מיוחדות. מכיוון שהן מיועדות לימים הבודדים האלו, בהם לא ממש ברור מה "צריך" ללבוש, הגמישות היא רבה.

נעליים ספורטיביות יחמיאו להן מאוד, אבל גם נעלי מיולס עם עקבים קטנים או נעלי מרי-ג'יין נשיות. כלל האצבע הקובע הוא טוטאל-לוק לא מתאמץ שמתכתב עם מעברי העונות, שיכול בקלות להמשיך לחורף ישראלי עם מגפיים גבוהים ומעיל צמר מעל. 

 

A post shared by Adi Heyman (@adiheyman) on

 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 

A post shared by Tibi (@tibi) on

 

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev) on

 

A post shared by toteme (@toteme) on

 

A post shared by NET-A-PORTER (@netaporter) on

 

A post shared by MARIE HINDKAR (@mariehindkaer) on

 

A post shared by Trine Kjar (@trineswardrobe) on

השאירו תגובה