איך זה שכולן הולכות עכשיו עם מגפיים צבאיים?

מבלה חדיד, דרך היילי בולדווין ועד קאיה גרבר, נדמה כי כל הכוכבות הגדולות לא בודקות את תחזית מזג האוויר. אחרת איך אפשר להסביר שכולן נועלות בשיא החום מגפיים צבאיים, למרות שהן ממש לא בדרך לבקו"ם? כל הפרטים על התופעה החדשה והמוזרה הזו

מאת  | ‏ 30 יולי 2017

האיט גירלס קייליי קינד וקאיה גרבר מתאימות מגפיים, דווקא בקיץ (צילום: Splash News)

האיט גירלס קייליי קינד וקאיה גרבר מתאימות מגפיים, דווקא בקיץ (צילום: Splash News)

בכל קיץ יש את הטרנד הלוהט הזה שגורם לנו להזיע. הוא אולי לא קשה כל כך לביצוע ולא הרפתקני במיוחד, אבל הספק שעולה בקשר להתאמתו למזג האוויר הישראלי פשוט גדול מדי.

אם מעיפים מבט בימים האחרונים בבחירות שמבצעות האיט גירלס מעבר לים, אפשר לסמן בבירור את המגפיים הצבאיים כמאסט עונתי. האם מדובר בפריט שישראליות תוכלנה לאמץ בשלוות נפש למלתחה? התשובה עדיין לא ברורה.

 

A post shared by Realisation Par (@realisationpar) on

בעקבות הדיבור הבלתי פוסק על החזרה והשפעתה של אופנת שנות התשעים, נעלי ד"ר מרטינס המוכרות עשו גם הן קאמבק היסטרי. הן ביססו את מעמדן באופנת שני החורפים הקודמים, אך בקיץ הנוכחי ניתן לראות איך הן משילות גם את מחסום העונות. לצד אינספור גרסאות דומות של מותגים אחרים, נעלי המרטינס האיקוניות עדיין נשארות כבחירה מובילה בשטח.

כמו במקרים רבים בתקופה האחרונה, המדד הטרנדולוגי נסמך על אחת מהחבורות המדוברות בעולם. כשאינסטה-גירלס כמו היילי בולדווין ובלה חדיד משגררות בסמיכות את אותו מראה, קשה שלא להיכנע למסקנות אופנתיות.

 

A post shared by FRAME (@frame) on

הבחירה הנפוצה שהופכת את הנעליים המגושמות והכבדות לקצת יותר נסבלת בטמפרטורות הגבוהות של הקיץ היא שידוך שלהן למכנסיים קצרים. קצרים מאוד. לכן אם אתן שוקלות לבצע את בחירת ההנעלה המעט לא טבעית הזו, רצוי שתתארגנו על זוג מכנסי ג'ינס קצרים ומאווררים.

בחירה אחרת שתעזור לכן להשיג מראה מתוחכם ומעודן יותר תהיה צירוף שלהן לשמלה תה נשית מבד רך עם שסע גדול. החיבור הקונטרסטי בין פריט קל ורומנטי לנעליים כבדות וגראנג'יות עשוי לייצר מראה מעניין ולא שגרתי.

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

גם בגזרת הגברית, אגב, הפכו הבוטס הצבאיות לסוג של נכונות לאחר שקניה ווסט נצפה לאחרונה צועד ברחובות לוס אנג'לס החמימים עם זוג מגפיים צבאיים של המותג שלו Yeezy .

אבל מי שהפכה לשגרירה הבלתי רשמית של המראה הזה הקיץ היא ללא ספק קאיה גרבר. האתר Who What Wear כבר מיהר לתאר את התופעה כ"נעליים הבלתי צפויות שגרבר פשוט לא מורידה מהרגליים".

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

"כשחושבים על נעליים לקיץ", נכתב שם, "עולות בראש אופציות כמו כפכפים מאווררים, סנדלי רצועות או אספרדילים חמודים. אבל מגפי עור שחורים? כפי שמתבהר, הנעליים הבלתי צפויות הללו הן הבחירה הבסיסית של מלתחת הקיץ של קאיה גרבר".  

ולכל המפקפקות ביכולת הטרנד הזה להיטמע בחום הנוראי של ארצנו הקטנטונת – תוכלו להתנחם בעובדה שהוא לגמרי הולך ללוות אותנו אל תוך הסתיו והחורף. לקנות עכשיו ולנעול אחר כך? רק אתן תחליטו. 

 

A post shared by Check the Tag (@checkthetag) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Cayley King (@caylaylay) on

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

A post shared by Realisation Par (@realisationpar) on

השאירו תגובה