הם בכל מקום: תיקי הקש כאן כדי להישאר

תיקי הקש שעשו בשנה שעברה את הקאמבק הגדול שלהם ממשיכים הקיץ בשיא הכוח עם עוד ועוד גרסאות וצורות חדשות שהופכות אפילו את היום הרגיל ביותר לקצת יותר שמח ומרענן. בחרנו את הדגמים היפים ביותר שיש לחנויות המקומיות להציע

מאת  | ‏ 13 יולי 2017

תיק קש הוא דפנטלי האקססורי המושלם לקיץ (צילום: אינסטגרם adenorah@)

תיק קש הוא דפנטלי האקססורי המושלם לקיץ (צילום: אינסטגרם adenorah@)

אחת ההנחות האופנתיות הכי בסיסיות היא שכל בחורה חולמת על לפחות תיק בירקין אחד בחייה. הקיץ, וללא תו המחיר השערורייתי של הרמס, יש סיכוי שנשים רבות יצליחו להגשים את חלומן. אם לוקחים בחשבון את תפוצתם של תיקי הבירקין העכשוויים ברשתות החברתיות, נדמה שיותר ויותר פאשניסטות עם חשבון עובר ושב ממוצע אוחזות בתיק בהשראת ג'יין האחת והיחידה.

אז לא, לא מדובר בתיק העור המפורסם והממותג, אלא בנגזרת של טרנד קיצי שהפך למבוסס כבר בקיץ שעבר. כשיותר ויותר נשים החליפו את תיקי העור הכבדים והמסורתיים בתיקי קש עם אפיל וינטג'י מובהק, היה זה אך טבעי שגם סלי הקש המזוהים עם ג'יין בירקין של שנות השבעים יהפכו לתופעה אופנתית מתפשטת.

 

A post shared by Fanpage (@janebirkindaily) on

חיפוש קצרצר בתיוגים של סלי הבירקין שאוחזות מובילות אופנה כמו ז'אן דמאס וליאנדרה מדין מלמד על השפע של הסלים הכפריים והכמעט גסים הללו.

נוכחותם של הסלים הללו היא חלק ממגמה רחבה יותר של ביסוס מעמדו של הקש כתיק הקיץ האולטימטיבי. לתיק הבירקין המצוי מתווספים עוד ועוד דגמים מפתים מרחבי העולם שחורכים בחינניות וקלילות את הרשתות.

אז מה הופך את תיקי הקש ללהיטי הקיץ שהם? התשובה דווקא לא טמונה במחיר. למרות המחשבה שחומר הגלם הזול מהווה בסיס לתמחור שפוי, לא מעט מגרסאות הקש הפופולריות נושאות בגאון תמחור הרחוק מלהיחשב זול. קחו לדוגמה את תיקי הראטן של מותג היוקרה מארק קרוס שהתמחור הממוצע שלהם נע בסביבות ה-8,000 שקל.

התיקים של קרוס נחשבים לאקססורי החופשה המושלם של הפאשניסטות בעלות הממון, ומהווים אנטיתזה גמורה למראה הפשוט והגולמי של תיקי קש אחרים. גם בתי אופנה יוקרתיים כמו פראדה ובלנסיאגה מציגים את גרסאות הקש שלהם, ללא שום היסוס בנוגע לתמחור.

 

A post shared by markcross (@markcross) on

מה בכל זאת סוד הקסם שלהם? כנראה שהתשובה מסתתרת מאחורי האופי הבלתי מתאמץ שלהם. מי שמחפשת להוסיף להופעה שלה טאצ' מעט פרום, יכולה לעשות זאת בקלות עם תיק קש שאינו חמור סבר כמו תיק העור המסורתי.

תיקי הקש עובדים מצוין עם לוקים בסגנון בוהו-שיק, אבל מעניקים תחכום מעניין דווקא ללוקים "לבושים" יותר, הכוללים שילובים כמו חולצה גברית מכופתרת ומכנסיים מחויטים. מבחינת צורניות ניתן לראות דומיננטיות עונתית לתיקי קש עגולים בגדלים שונים, אבל גם תיקי קופסה קטנים ומרובעים מסתמנים כמאסט ששווה לשים עליו את היד, וכן את הפילטר הנכון בקומפוזיציית החופשה הבאה בפיד באינסטה.

להעתיק את כל הלוק, קומפלט (צילום: Lucy Williams | Fashion Me Now)

להעתיק את כל הלוק, קומפלט (צילום: Lucy Williams | Fashion Me Now)


 

A post shared by Jeanne (@jeannedamas) on

 

A post shared by Sabina Socol (@sabinasocol) on

 

A post shared by Adenorah (@adenorah) on

 

A post shared by Christie Tyler (@nycbambi) on

 

A post shared by LISA SAYS GAH (@lisasaysgah) on

 

A post shared by Haley Boyd (@haleboyd) on


ואלו התיקים היפים שתוכלו להשיג בחנויות בארץ:

המבחר גדול במיוחד

המבחר גדול במיוחד

1. דניאלה להבי, מחיר: 490 שקלים, 2. Look Like, מחיר: 299 שקלים, 3. מרשה בלרינה, מחיר: 99 שקלים, 4. ALDO, מחיר: 269 שקלים, 5. אינטימה, מחיר: 149 שקלים, 6. Adika, מחיר: 89 שקלים, 7. גולף, מחיר: 99 שקלים, 8. TOPSHOP, מחיר: 219 שקלים, 9. גדעון אוברזון למשביר לצרכן, מחיר: 249 שקלים

השנה, החנויות מלאות בתיקים ואנחנו מרוויחים

השנה, החנויות מלאות בתיקים ואנחנו מרוויחים

1. Pepe Jeans, מחיר: 399 שקלים, 2. MANGO, מחיר: 159 שקלים, 3. ZARA, מחיר: 129 שקלים, 4. ברשקה, מחיר: 149 שקלים, 5. דיסקרט, מחיר: 79 שקלים, 6. JACK KUBA, מחיר: 578 שקלים, 7. רוני קנטור, מחיר: 279 שקלים, 8. H&M HOME, מחיר: 99 שקלים

השאירו תגובה