לא כמו שחשבתן: העגילים שאתן חייבות עכשיו

אחרי עגילי החישוק הקלאסיים ועגילי הגדילים הטרנדיים, הגיע הזמן לעבור לדבר הבא בעולם התכשיטים – עגילים מורכבים ופיסוליים המטפסים במעלה האוזניים ומשתמשים בכל חור אפשרי. הם אולי טיפה כבדים (ואולי קצת כואבים), אבל הם לגמרי שווים את זה

מאת  | ‏ 11 יולי 2017

התחזית: הכבדה במשקל האוזן (צילום: מתוך האתר של coyote-negro)

התחזית: הכבדה בעומס משקל האוזן (צילום: מתוך האתר של coyote-negro)

איך שלא מסתכלים על זה, העגילים מבססים את מעמדם כאקססורי הכי לוהט של קיץ 2017. בין שמדובר בעגילי חישוק או גדילים, משהו טוב קורה בגזרת הפוקוס על אזור האוזניים. 

כמו בכל מקרה של מגמה שעוברת אבולוציה, גם במה שקשור לעגילים נרשמת התפתחות ככל שמתקדמים אל תוך העונה החמה.

הכיוון העכשווי שם דגש על פיצוח מחדש של מראה העגיל הסטנדרטי ויצירת גרסאות מתוחכמות שיקנו לתכשיט הזה טוויסט אחר. ראשית, ניתן לראות ביטוי למגמה הזו דרך עוד ועוד גרסאות מורכבות של עגילי Cuff שחובקים את התנוך.

מזה מספר עונות שעגילים אלו מככבים אצל מעצבי התכשיטים והמותגים, אבל כעת נדמה כי יש מעבר ברור מצורניות עגולה, חישוקית ועדינה לצורות גאומטריות דרמטיות יותר שמבליטות את העגיל והופכות אותו לפריט שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

A post shared by S a n s o e u r s (@sansoeurs) on

"סטייטמנט" היא לגמרי מילת המפתח, ואם העגיל עונה לתואר "קלאסי" או "עדין" כנראה שהוא פחות יקלע לטרנד העונתי. "פיסולי", "אקסצנטרי" או "ארכיטקטוני" הן מילות תואר שיש לחפש כרגע.

כדי להעצים את הנוכחות של העגילים נרשמת גם העדפה לכאלו שמצריכים שימוש בשני נקבים. בין שמדובר בשני עגילים זהים לשני חורים שונים או עגילי "וואן פיס" ייעודיים הדורשים שילוב של שני חורים – מדובר באחד מהמיני-טרנדים הכי בולטים לעונה. מעצבת התכשיטים המדוברת ג'ניפר פישר העלתה לפני מספר ימים תמונה המייצגת נאמנה את המגמה הזו, בה נראים שני עגילים בצורת חישוקי-טיפה המככבים זה ליד זה על אותו התנוך.

גם גרסאות ממותגות במיוחד כבר צצו לטרנד הזה, ובית האופנה סאן לורן, למשל, מציע  עגילים המתכתבים בדיוק עם המגמה. הישר מאווירת הרוק-גלאם של תצוגת אביב-קיץ 2017, שיגר המותג עגיל שני חצאים המרכיב את לוגו האותיות המפורסם YSL. חלק אחד של העגיל הוא קליפס המיועד לחלק העליון של האוזן, בעוד שהשני הוא עגיל נעיצה המיועד לחור מן המניין. אפשר, אגב, לפרק את העגיל ולהשתמש רק באחד מחצאיו.          

עוד טרנד שמגבה את המגמה הזו הוא העגיל "ההיברידי". מדובר בעגיל ארוך במיוחד שמשתלשל במורד הפנים, יוצר מעין שרשרת באזור הצוואר ומתחבר לאוזן הנגדית או מסתיים כשהוא מונח על הכתף הנגדית.

רוקנרול מבית סאן לורן (צילום: Net a Porter)

רוקנרול מבית סאן לורן (צילום: Net a Porter)

מגמה נוספת שנסמכת על תנופת התחכום היא ההעדפה של עגיל אחד היוצר מראה א-סימטרי. כשלוקחים בחשבון שעל עגיל אחד לייצר את הדרמה כולה, מתקבלות מגה- גרסאות מרשימות במיוחד.

בין שמדובר באורכים אקסטרימיים או בגרסאות עיגוליות, פאנקיסטיות-משהו המקיפות את האוזן כולה – המעצבים עושים הכל כדי שהעגילים יהוו עוגן מרכזי בהופעה. 

להיות יפה זה כואב. העגילים של Labulgara(צילום: מתוך האתר של catbird)

להיות יפה זה כואב. העגילים של Labulgara(צילום: מתוך האתר של catbird)


 

A post shared by MARIA BLACK (@mariablackjewellery) on

 

A post shared by coyote negro (@coyotenegro) on

 

A post shared by ANA KHOURI (@anakhouri) on

 

A post shared by MARIA BLACK (@mariablackjewellery) on

 

A post shared by • E L L E R Y • (@elleryland) on

 

A post shared by coyote negro (@coyotenegro) on

 

A post shared by ANA KHOURI (@anakhouri) on

 

A post shared by SHUNA (@shunajewelrystudio) on

 

A post shared by Anya Martirosov (@anyamartirosov) on

השאירו תגובה

 

  • מעניין… אבל איך אפשר להכניס את העגילים בצורה כזאת לאוזן

    מאת: דונה |‏ 12 ביולי 2017 | 19:28