טוב שחזרת: חצאית הג'ינס רלוונטית מתמיד

עם טי-שירט וינטג'ית, חולצה מכופתרת או גופיית רקמה – אין פריט יותר ורסטילי מאשר חצאית הדנים. מאורך מיני קצרצר ועד מידי עם קצוות פרומים, העונה האופציות מגוונת מתמיד ורק מחכות לאינטרפרטציה האישית שלכן. בלה חדיד כבר עמוק בטרנד

מאת  | ‏ 25 יוני 2017

בלה חדיד עושה את החצאית של העונה (צילום: Splash News)

בלה חדיד עושה את החצאית של העונה (צילום: Splash News)

איזה כיף שפעם בכמה זמן גלגל הטרנדים עובר תהליך של נורמליזציה ומחזיר לחיינו בסערה גם פריטים שאורך החיים הטרנדולוגי שלהם לא מסתכם בעונה אחת ספציפית. הפעם מגיע תורה של חצאית הג'ינס האייקונית, פריט בסיס שעשה את דרכו אל מלתחתנו לאורך עשורים רבים, אך נצרב במיוחד בתודעה כפריט המזוהה עם אופנת שנות התשעים. 

במיוחד בעונה החמה, ובזכות אינספור אפשרויות ללבישה, הופכת חצאית הג'ינס לפריט שאפשר לחרוש עליו שוב ושוב. עם חולצת וולנים, טי-שירט עם אופי וינטג'י או סתם עם גופיית סבא, חצאית הג'ינס מבססת מראה שכמעט אי אפשר לטעות בו.

חצאית הג'ינס כאייקון אופנה (צילום: reformation)

חצאית הג'ינס כאייקון אופנה (צילום: reformation)

העונה בולטות במיוחד חצאיות ג'ינס בגזרת עפרון שמשוות לכל ההופעה תחושה לבושה ומהוגנת יותר. אין צורך מלחשוש לשדך להן חלק עליון עם אופי מחוספס יותר, מכיוון שניגודים, כידוע, מייצרים את השילובים הכי מעניינים.

עוד מגמה שבולטת העונה בגזרת חצאיות הג'ינס היא תשומת לב מיוחדת לדיטלייס. בין שמדובר בפרימות מכוונות, כפתורים דרמטיים או שטיפות בולטות, המגוון גדול ומעורר השראה. יחד עם זאת, המגמה הכי בולטת לעונה היא חצאיות ג'ינס עם עיטורים של רקמה, ובעיקר עיטורי רקמה פרחוניים.

 

A post shared by Cailin Russo (@cailinrusso) on

מגמה נוספת שאומצה על ידי סלבריטאיות כמו בלה חדיד היא העדפה לחצאיות טלאים או חצאיות שמדגישות מלאכת חיבור מוקפדת בין כמה בדי דנים. המראה ה"מחובר" יוצר אלטרנטיבה סטריטית במיוחד למי שמחפשת דרך שונה לאמץ את הפריט הזה הקיץ.

מבחינת גוונים, העונה ניתן חופש מוחלט להתפרע. גווני האינדיגו הקלאסיים ממשיכים להיות אופציה מעולה לצד מגוון של שטיפות אגרסיביות יותר ופחות. גם חצאיות ג'ינס לבנות הופכות לרלוונטיות במיוחד לקיץ, ומשתלבות עם מראות קצת יותר מוקפדים בהם רוצים לשמר ניצוץ "ג'ינסי" מבלי להניק לו את מרכז הבמה.

מכיוון שזהו טרנד לביש במיוחד שטומן בחובו מעלות פרקטיות רבות, הוא הכה כמו אש בשדות הרשתות החברתיות. אחוזים מרשימים ממובילות הדעה מאמצות אותו גם בגרסת הטוטאלוק הדנימי, אבל מכיוון שבטמפרטורות הלוהטות של ישראל עסקינן, מומלץ לוותר עליו בשיא העונה החמה, ולשוב אליו בשמחה עם הגיעו של הסתיו. 

רקמה זה מאסט (צילום: זארה)

רקמה זה מאסט (צילום: זארה)

שיק צרפתי במיטבו (צילום: A.P.C)

שיק צרפתי במיטבו (צילום: A.P.C)

אין יותר בייסיק מזה (צילום: other stories)

אין יותר בייסיק מזה (צילום: other stories)


 

A post shared by Adenorah (@adenorah) on

 

A post shared by Current/Elliott (@currentelliott) on

 

A post shared by FRAME (@frame) on

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

 

A post shared by Rachel Nguyen (@thatschic) on

 

A post shared by Rouje By Jeanne Damas (@rouje) on

 

A post shared by Eve Denim (@eve_denim) on

השאירו תגובה