חולצת הלוגו הנחשקת שכולם יכולים להרשות לעצמם

אם לא בא לכם להוציא יותר מאלפיים שקלים עבור חולצת בייסיק ממותגת של גוצ'י, מצאנו את האלטרנטיבה המושלמת: חולצת הלוגו של ליווי'ס היא גם יפה, גם נגישה (פחות ממאה שקל) וגם בעלת ווייב נוסטלגי, בדיוק במינון הנכון. אם להאמין לאינסטוש, היא בכל מקום

מאת  | ‏ 12 יוני 2017

חולצת לוגו, גרסת המינימליזם הנגיש (צילום: na-kd)

חולצת לוגו, גרסת המינימליזם הנגיש (צילום: na-kd)

איזה כיף שבפעם בכמה זמן פריט ה"איט" הכי רותח הוא כזה שכל אחד יכול לשים עליו את הידיים, ואפילו די בקלות. בהמשך לטרנד חולצות הלוגו שחצה לאחרונה כל גבול דמיוני אפשרי, מתבלטת לה לאחרונה חולצה אחת מהזן הנגיש עם ניחוח ניינטיזי מובהק, בדיוק במידה הנכונה.

אחרי שנרגעו הרוחות מחולצות לוגו ממותגות ויקרות להחריד כמו זו של גוצ'י, ניתן לראות איך משקעי הטרנד הזה מתקבעים לכדי אקלים אופנתי שפוי בהרבה, שהופך דווקא את חולצות הלוגו של מותגי הביניים והקז'ואל לסמל הסטטוס האמיתי.

 

A post shared by Alexandr Andrusenko (@sanya72ao) on

בראש מצעד החולצות הזה ניצבת חולצת הלוגו של ליווי'ס שנושאת את סמל ה-"Batwing". תוך שימוש באלמנטים המבוססים על ההיסטוריה הוויזואלית העשירה של המותג הכל-אמריקאי (הצבע האדום והצורה שמדמה את חלקו העליון של הכיס) יחד עם הוספת השם Levi's, יצרה החברה נוכחות ממותגת שהיא בו בזמן היסטורית וחדשנית.

הפשטות והבולטות של חולצת הליווי'ס התיישבו בול על גל חולצות הלוגו, והאימוץ שלה על ידי מובילי אופנה רבים התפשט כאש בשדה קוצים. הגרסה הבסיסית של החולצה, זו שמגיעה בצבע לבן עם כיתוב באדום ומכונה בשם "The Perfect Tee", קיבלה לאחרונה חיזוקים בדמות דגמים וגוונים נוספים כמו כחול אינידיגו וכתום.

בנוסף, הפכה החולצה למצע לשיתופי פעולה מוצלחים כמו זו שמציגה קולקציית הרולינג סטונס של המותג, החוגגת בצוותא 50 שנות סטייל ורוקנרול. גם הזדהות ותמיכה בקהילה הלה"טבית קיבלה ביטוי דרך חולצות הלוגו של ליווי'ס, כשמאה אחוזים מהכנסות מכירת הקולקציה המיוחדת הקודשו לאגודה התומכת בקהילה.

החולצות הממותגות היוו גם ביטוי לגאווה לוקאלית בסדרה מיוחדת שכוללת שמות של ערים שונות כמו סן פרנסיסקו. גם תל אביב לא נשארה חייבת עם סדרת חולצות שנחטפה מהמדפים, ונלבשה בגאון על ידי מובילות אופנה מקומיות כמו הדוגמנית אניה מרטירוסוב.

החלק הטוב ביותר בכל הסיפור הזה הוא ללא ספק המחיר. תמורת סכום ממוצע של כ-100 שקלים תוכלנה גם אתן להתחדש באחת מהחולצות הבוערות של הרגע. כל מה שתצטרכו לחשוב עליו זה לאיזה ג'ינס היסטרי לשדך את החולצה כדי להפוך את הלוק לשלכן.

 

A post shared by Anya Martirosov (@anyamartirosov) on

 

A post shared by Levi's UK (@levis_uk) on

 

A post shared by Gal Dahan (@gal105) on

 

A post shared by Bubbleroom (@bubbleroom) on

 

A post shared by A L M A (@almashalem) on

 

A post shared by Yarden (@yardentcc) on

 

A post shared by Seestarz (@seestarz) on

השאירו תגובה

 

  • חיקוי של supreme.
    אין על הסטייל שלהם

    מאת: פאשניסטה |‏ 13 ביוני 2017 | 13:20
  • כמה פתאטיות יש בנשים שאצו רצו לקנות חולצה רק כדי להעלות תמונה לאינסטה. והכתבת עוד אומרת לנו שזו חובה ולכוחן יש. מי שמכבדת את עצמה לא תקנה מה שלכוחם יש וממש ממש ממש לא חסרות חולצות בייסיק יפות.

    מאת: טלי |‏ 13 ביוני 2017 | 13:09
  • איפה ניתן להשיג את החולצות?
    תודה

    מאת: רחל |‏ 13 ביוני 2017 | 12:33