כפכפים או נעלי בית? הסליפרס פה כדי להישאר

לאן שלא תסתכלו הקיץ הזה מלא בסליפרס - ההכלאה המושלמת בין נעלי הבית של סבא לבין כפכפים. הטרנד, ששולט בתעשיית האופנה כבר למעלה משנתיים, מקבל הקיץ את מלוא תשומת הלב, ולכן אנחנו כאן כדי לענות על השאלות הקשות - איפה קונים וכמה זה עולה?

מאת  | ‏ 15 אפריל 2017

הסליפרס כבשו כל פינה ברחוב. הנעליים של גוצ'י שעשו בית ספר לכולם (צילום :אינסטגרם)

הסליפרס כבשו כל פינה ברחוב. הנעליים של גוצ'י שעשו בית ספר לכולם (צילום :אינסטגרם)

נעלי הסליפרס שסימנו אותן כהדבר הבא כבר לפני שנה, הפכו השנה למאסט הב הכי חם שיש. לאן שלא תסתכלו בקיץ הנוכחי (בחנויות, ברחוב, באתרים) תוכלו למצוא אין סוף אפשרויות של הנעל שהכי הכלאה מבין נעלי הבית של סבא לכפכפי קיץ. בנוסף, אי אפשר שלא להדגיש שאלו הנעל שמאפשרות לוותר על הקטע הזה של חשיפת ציפורני הרגליים.

במשך שנים היה נהוג לחשוב שעולם האופנה מעודד לאמץ בחום אך ורק את נעלי העקבים: סטילטו, בלוק, קיטן ואחרים. העיקר שתהייה הגבהה מסוימת וסירוב עקרוני להכנע לנוחות טוטאלית. אבל, מאז שחדרו נעלי הסבא השטוחות של גוצ'י למרחב האופנתי הציבורי, התחולל מהפך הדרגתי ששדרג את הקונוטציה של המילה "כפכפים" מאסון אופנתי למאסט היסטרי.

קיארה מציגה איך לעשות את זה נכון (צילום: אינסטגרם)

קיארה מציגה איך לעשות את זה נכון (צילום: אינסטגרם)

מאז, קיבלו הכפכפים אינספור פרשנויות, בין שמדובר בשיק האתני של כפכפים מרוקאיים מחודדים או בגראנג' המחוספס של כפכפי אבזמים וניטים, העובדה שהנוחות הפכה לכל כך נחשקת היא לא דבר מובן מאליו.

וכן, גוצ'י כבר ממש לא לבד במשחק הזה. קולקציות הקיץ הנוכחיות נשטפו בדגמי סליפרס שונים ומשונים. מדולצ'ה וגבאנה, דרך רוקסנדה, היידר אקרמן ונרסיסו רודריגז, הכפכפים פשוט חרכו את המסלולים. אם בקיץ הקודם הם ככבו בקולקציות של גוצ'י, בלנסיאגה וויקטוריה בקהאם, העונה ניתן לסמן אימוץ רחב יותר שלהם, כשהרשתות המהירות מוציאות עוד ועוד דגמים שמתכתבים במיוחד עם תאוות ההמונים.

אין יותר טרנדי מזה. MARNI (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אין יותר טרנדי מזה. MARNI (צילום: מתוך האתר הרשמי)

כבר בקיץ הקודם זינבו בסליפרס האייקונים של גוצ'י נעליים אחרות לגמרי- הסליפרס הרקומות של אלברטה פראטי (הידועות בשמן המלא הMia Mules). נעלי הקטיפה עם הרקמה התלת מימדית (שרק עבודת הרקמה עליהן אורכת כשני ימי עבודה מלאים!) הפכו לחביבות במיוחד על ידי נערות איט אינסטגרמיות דוגמת קיארה, והשאר היסטוריה.  

מי הולכת להיות הסליפר התורנית הרשמית של קיץ 2017?עדיין קשה להכריע. יש לציין כי בגוצ'י עמלים קשה כדי להשאיר את המושכות במגרש הביתי. אחד מדגמי ה"פרינסטאון" מקולקציית הקיץ של המותג הוא ללא ספק אחד מהטוענים לכתר. הרקמות המיוחדות שעליו המשלבות בין השראות של שטיחי קיר וינטג'יים לדמותו של דונאלד דאק (כן, זו לא בדיחה), הופכים אותו לנעל סטייטמנט ודאית. אבל, במקביל להגמוניה הגוצ'יאית, מתקיים לו שם בחוץ עולם שלם ומרתק של  כפכפים וחלק מהדגמים המוצלחים יותר פונים דווקא למי שמתחברת לקווים מינימליסטים ונקיים יותר.

הנעליים שכבשו את אינסטגרם (צילום: מתוך אינסטגרם)

הנעליים שכבשו את אינסטגרם (צילום: מתוך אינסטגרם)

את הקלילות הקיצית הטבועה בהם תוכלו לנצל בקלות יחסית מכיוון שמדובר בדגם שמחמיא למגוון של חלקים תחתונים. שמלות, חצאיות, מכנסי 7/8 ואפילו מכנסונים, הורסטיליות המפתה של הכפכפים בכל מה שקשור לאפשרויות נעילה היא עוד אחת מהסיבות להפיכתם לכל כך פופולאריים.

בסופו של יום, שאלת השאלות היא האם את באמת מתחברת לאופי של הדגם הזה?  התשובה תכריע  האם תראי כמו נערת הרגע הנכונה או כמו עוד קורבן אופנה שויתרה מהר מדי על נפלאות העקבים.    

הגרסה של זארה. פשוט ויפה (צילום: מתוך האתר)

הגרסה של זארה. פשוט ויפה (צילום: מתוך האתר)

הנה עוד כמה אופציות שוות במיוחד:

הסליפרס שאהבנו במיוחד

הסליפרס שאהבנו במיוחד

1. ניין ווסט, מחיר: 449 שקלים, מרי נעליים, מחיר: 1100 שקלים, 3. סקופ, מחיר: 49 שקלים, 4. דורין פרנקפורט, מחיר: 636 שקלים, 5. מנגו, מחיר: 229 שקלים, 6. אלכסנדר וונג לעמנואל, מחיר: 3100 שקלים, 7. דניאלה להבי, מחיר: 990 שקלים, 8.  קמדן אנד שוז, מחיר: 199 שקלים, 9. קסטרו, מחיר: 159 שקלים, 10. סטיב מאדן, מחיר: 449 שקלים, 11. פריטי בלרינס, מחיר: 749 שקלים, 12. סטיב מאדן, מחיר: 399 שקלים, 13. אסנשייאל לנומרו 13, מחיר: 1150 שקלים.

הסליפרס שאהבנו במיוחד

הסליפרס שאהבנו במיוחד

1. סאקס, מחיר: 590 שקלים, 2. מליסה לסטורי, מחיר: 299 שקלים, 3. ברשקה, מחיר: 170 שקלים, 4. גלי, מחיר: 99 שקלים, 5. פול אנד בר, מחיר: 169 שקלים, 6. אלדו, מחיר: 399 שקלים, 7. רנואר, מחיר: 129 שקלים, 8. Adika, מחיר: 169 שקלים, 9. CESARE PACIOTTI למרי נעליים, מחיר: 2200 שקלים, 10. צ'ארלס אנד קית', מחיר: 349 שקלים, 11. H&M, מחיר: 99 שקלים, 12. מנגו, מחיר: 399 שקלים.

השאירו תגובה

 

  • מדהימות הנעליים האלה! יפייפיות!
    אני רוצה את כולן! :)

    מאת: שרוני |‏ 16 באפריל 2017 | 20:14