זה ממכר: החולצה הכי מדוברת ברשת

לעיתים קרובות אנחנו רואים פריטים ברשת שאנחנו חושקים בהם מיד. הרבה פעמים הם יקרים מדי ונשארים רק בחלומות שלנו. הפעם, החולצה הכי מתוקשרת ברשתות היא דווקא במחיר סביר לחלוטין. כל הפרטים של האיט שירט

מאת  | ‏ 3 אפריל 2017

החולצה המדוברת מטופשופ (צילום: מתוך האתר)

החולצה המדוברת מטופשופ (צילום: מתוך האתר)

להתאהב באובססיביות בפריט מעצבים יוקרתי זה טוב ויפה. אבל השיחוק האמיתי הוא למצוא פריט מדויק ברשת אופנה מהירה שמצליח להפוך, למרות המחיר הנמוך, לפריט נחשק. אם נתקלתן לאחרונה בפיד בחולצת וולנים לבנה עם נקודות שחורות שכולן חורשות עליה ותהיתן מאיפה היא, התשובה פשוטה- במחיר של 229 שקלים תוכלו גם אתן לשים עליה את הידיים באחד מסניפי רשת טופשופ הקרובים למקום מגורכן או באתר האונליין שלה.  

אם נבחן לעומק את הפרטים הקטנים נגלה שיש בה עוד כמה אלמנטים שהופכים אותה לנכונה: קשירה קדמית, צווארון במפתח וי ושרוולים מעט מתרחבים מעניקים לה אופי לא מתאמץ, קליל ואביבי.  צבע השמנת וניקוד הפולקה השחור מוסיפים לה איכויות ורסטיליות שהולמות שילובים רבים.

האמת שהי אבול לעונה (צילום: מתוך האתר)

האמת שהי אבול לעונה (צילום: מתוך האתר)


 

A post shared by Topshop (@topshop) on

מדוע דווקא החולצה הזו חורכת בימים אלו את הרשתות? כנראה השילוב בין המחיר המפתה, העובדה שהיא מצטלמת טוב ומתאימה בדיוק לתפר הבין-עונתי. כמו בכל פריט אופנה שהופך ללהיט אינסטגרמי גם יד המקרה מעורבת כאן ובטוח שמישהו במסדרונות של ענקית האופנה הבריטית מחכך כרגע את ידיו בהנאה וגם במידה מסוימת של הפתעה.

התמונה שהניעה את הסחרור הרשתי היתה זו שהועלתה בחשבון האינסטגרם העולמי של הרשת לפני מספר ימים. בתמונת הריגרם מחשבונה של הסטייליסטית האוסטרלית לולה ג'אגר נראית החולצה כחלק מטוטאל לוק שכולל גם מכנסיים מתרחבים באדום בוהק. התמונה זכתה ללא פחות מכ40 אלף לייקים וכמאתיים תגובות נלהבות.

 

A post shared by Amy Bell (@little_magpie1) on

ג'אגר אינה חובבת האופנה היחידה שאימצה את חולצת הנקודות המתנפנפת הזו וניתן לראות איך בידיהן של הפשניסטות העולמיות היא הפכה לסוג של חומר בידי היוצר. בלוגרית הלייפסטייל הסקוטית איימי בל היא עוד מובילת אופנה שסחטה אלפי לייקים מהפריט הכביכול פשוט הזה, והרשימה עוד ארוכה.

אם גם לכן הפשטות הקייצית של החולצה הזו עושה את זה, כדאי שתשלפו מהארון ג'ינס בכחול משופשף. השילוב הזה יעבוד מעולה ויתן לחולצה הזו את האקסטרה קלילות שהיא דורשת. אם אתן רוצות להעצים את הצבעוניות גם בחירה בחלק תחתון בגוון בולט תהיה נכונה. העובדה שלחולצה יש קשירה ייעודית מאפשרת ללבוש אותה גם פתוחה. טי שירט מודפסת במראה וינטג'י עשויה להחמיא לפרינט הנקודות ומי שרוצה לקחת את עניין ההדפסים צעד אחד קדימה מוזמנת לבחור בגופייה או חולצת פסים.   

השאירו תגובה