מעבר לטרנד: מדריך משקפי השמש לאביב קיץ 2017

עגולים, בגוונים רכים, עם גשר או בגרסת הוינטאג' – קיץ 2017 נמצא בפתח וזה בדיוק הזמן למשקפי שמש חדשים. קבלו את המדריך לטרנדים של העונה הבאה

מאת  | ‏ 1 מרץ 2017
המדריך המלא למשקפי שמש קיץ 2017 (צילום: מתוך הבלוג)

המדריך המלא למשקפי שמש קיץ 2017 (צילום: מתוך הבלוג)

מאז ומתמיד המשקפיים נחשבו לאקססורי לכל דבר ובדיוק כמו תיקים ונעליים גם בהם יש טרנדים שבאים והולכים, כפי שניתן לראות בכל בתי האופנה המובילים. בכל קולקצייה ניתן למצוא מגוון מפתה של דגמים וחומרים, מתוכם נבחר את האלמנטים שייקחו אותנו צעד קדימה ויהפכו את ההופעה שלנו להכי עדכנית, אופנתית ומיוחדת. כולנו רוצים ללבוש את הטרנדים הכי חמים אבל יחד עם זאת, לא להיראות כמו כולם. ואכן, כל אחד מאיתנו יכול לעשות שימוש במשקפיים כאמצעי לביטוי עצמי, ולמצוא את הזוג שהכי מאפיין אותו בתוך עולם שלם של מגמות וטרנדים. אז הנה הטרנדים הבולטים לעונה החמה:

Material, Girl
בעונת הקיץ הקרובה ניתן לראות דגש על שימוש בחומרים חדשים שיהפכו את המשקפיים לקלילים ואת הרכבתם לנונשלנטית במיוחד. שילובים לא צפויים בין פלסטיק למתכות יהפכו את המסגרות למשהו לדבר עליו ויעניקו מימד נוסף גם למסגרות בסגנונות הטובים ומוכרים. ומעבר לקלילות, לחוסר המאמץ ולעניין שהמשקפיים האלה יוצרים, מדובר בטרנד פשוט כובש.

שילוב בין פלסטיק למתכת. יותר נוח, לא פחות יפה (צילום: מתוך כהבלוג)

שילוב בין פלסטיק למתכת. יותר נוח, לא פחות יפה (צילום: מתוך כהבלוג)

Double Wire
משקפיים בעלי חוטי מתכת כפולים וגשרים כפולים, מובילים את הטרנדים לקיץ הקרוב, כפי שנראה על מסלולי התצוגות של בתי אופנה כדוגמת פיליפ לים מייקל קורס ומלברי. הגשר הכפול שבעונות קודמות היה מזוהה לרוב עם משקפי שמש, מתחיל להופיע גם בקטגוריית משקפי הראייה ומעטר מסגרות ודגמים רבים. משקפי ראייה עם גשר כפול יילכו מעולה עם אאוטפיט אורבני ונקי, ואילו משקפי חוטי מתכת כפולים יישתלבו היטב עם אקססוריז בהשראת הסבנטיז – אל תשכחו איפה קראתם את זה קודם.

גשר זה ככל הנראה הטרנד הכי חם לעונה (צילום: מתוך הבלוג)

גשר זה ככל הנראה הטרנד הכי חם לעונה (צילום: מתוך הבלוג)

Think Big
זה כבר ברור, טרנד משקפי אוברסייז הוא כאן כדי להישאר. בין שמדובר במראה עתידני או רטרואי, מסגרות אוברסייז מהוות בחירה מעולה לעונה החמה. בתי אופנה כמו מארני ומיו מיו הציגו משקפי אוברסייז על מסלולי התצוגות שלהם, שקובעים את הטון לשאר האקססוריז. משקפיים שמסתירים את רוב הפנים ומהווים הצהרה אופנתית, הפכו לסטייל מתבקש ונחשק, והם יוצרים מראה עוצמתי ועתיר בטחון. אז למה שלא תנסו גם אתם?

משקפי אוברסייז זה אדיטיוד (צילום: מתוך הבלוג)

משקפי אוברסייז זה אדיטיוד (צילום: מתוך הבלוג)

Soft Touch
גוונים רכים בבגדים ובאקססוריז, יעניקו למראה שלכם הקיץ תחכום מעודן. בין אם מדובר בגווני ורוד פודרה, שמפניה ורדרדה, או ניוד, העידון הוא חלק מחוקי המשחק באביב ובקיץ הקרובים. הגוונים הללו משתלבים נהדר בעיקר במשקפיים עם טוויסטים ואלמנטים מטאליים או מנומרים שנותנים דגש וקונטרסט בדיוק במינון הנכון. הגוונים הוורדרדים / אופוויטים במשקפיים מתאימים לכל מאורע, ומבחינת איפור משלים נראים מצוין במיוחד בשילוב עם שפתיים אדומות.

צבעי הניוד הגיעו גם למשקפיים (צילום: מתוך הבלוג)

צבעי הניוד הגיעו גם למשקפיים (צילום: מתוך הבלוג)

for real
לצד כל הטרנדים הללו יש טרנד אחד שהולך ומתחזק והוא טרנד משקפי הראיה בלי המספר, או בשמו המקצועי "פלנו". להיראות משקפופרית חכמה ומתוחכמת, או גיקית ושיקית, בלי שאת באמת צריכה תיקון ראייה. אז גם אם את רואה מצוין או מעדיפה להשתמש בעדשות מגע, יש כמה סוגים של משקפי ראייה שהפכו למאסט בתעשיית האופנה. וכחלק מההתאבזרות בבוקר, יש לא מעט מובילות דעה שמוסיפות לאאוטפיט המחושב גם זוג משקפי ראייה עם עדשות ללא מספר. פעם קראו לזה גיק שיק, היום ברור שמי שמרכיבה אותם פשוט יודעת מה היא עושה.

את לא באמת חייבת מספר (צילום: מתוך הבלוג)

את לא באמת חייבת מספר (צילום: מתוך הבלוג)

>> הכתבה נעשתה בשיתוף אופטיקנה.

רוצים לזכות במשקפי שמש שווים במתנה?
לאתר אופטיקנה

השאירו תגובה