תנו כתף: תיק הגב חוזר

סוף סוף טרנד שלא דורש הרבה מאמץ | במקביל לשגשוגם של תיקי הקלאץ' הכל כך לא נוחים, עולה פייבוריט חדש-ישן, שישאיר לכן את הידיים פנויות

מאת  | ‏ 21 יולי 2011

מרי קייט אולסן עם תיק גב

גם למי שכבר סיים את בית הספר. מרי קייט אולסן עם תיק גב | צילום: גטי אימג'ס

כבר סיפרנו לכם שז'קט הג'ינס עולה באוב מהניינטיז, מה שלא אמרנו זה שהוא בא עם ידיד. אחרי שנים של פלרטוט מסוכן על הגבול שבין הנונשלנטי למוזנח, תיק הגב חוזר כמנצח.

מעור, מבד, או מפלסטיק שקוף, בגזרה אלגנטית או היפית, על כתף אחת או שתיים (ברור שאחת), עכשיו קצת קשה להאמין, אבל פעם תיק הגב על כל צורותיו שלט בעולם: ממסדרונות התיכון של דגראסי ועד מדשאות בית הספר הפרטי של שר ודיון בבוורלי הילס. זו הייתה תקופה נאיבית, תקופה בה פרקטי היה חשוב יותר מיפה ובנים ובנות כאחד חלמו על ג'נספורט וקיפלינג. והנה, אחרי 20 שנה של שטחיות אופנתית שאפשרה את עלייתם של עקבי סטילטו אימתניים ותיקי קלאץ' מינייאטורים, אנחנו נקראים לחזור לימי התיכון.

| התאומות אולסן בעניין |

באתרי המכירות ברשת תוכלו למצוא יותר ויותר תיקי גב וגם כמות תמונות הפפראצי המתעדות סלבס שכבר הצטיידו כראוי, עולה בהדרגה. בין אוהביו של הטרנד תמצאו את ריהאנה, קייטי הולמס, קניה ווסט וגם את האחיות מרי קייט ואשלי אולסן, שלקחו את עניין תיקי הגב צעד אחד קדימה ועיצבו תיק גב שמחירו 35,000 אלף דולר.

התיק שעיצבו האחיות אולסן לליין האופנה שלהן

נחש ותיק גב, שני טרנדים במכה. התיק שעיצבו האחיות אולסן לליין האופנה שלהן

יתרונותיו של תיק הגב רבים. בראש ובראשונה, הוא משחרר את הידיים לעיסוקים דחופים יותר כמו מענה לפלאפון, נשנוש קרטיב או החזקת שקיות שופינג. הוא מקנה ללובשת אותו דימוי בלתי מתאמץ, והכי חשוב – יש בלבישתו מן ההתרסה. שוק תיקי היד נשלט היום על ידי מותגי העל ובראשם לואי ויטון שמתחיל לתמחר את הקולקציות שלו ב-500 אירו. תיק גב הנתלה בפשטות מכתפה של בחורה מתוקתקת, משדר מחתרתיות מסוימת ואי-כניעה למוסכמות (הרי לא כולם יודעים שמדובר בטרנד). אם בחרת לאמץ אותו חשוב רק לא לשכוח את הליפסטיק, כך תראי מגניבה אך לא מוזנחת.

קניה ווסט עם תיק גב | צילום: גטי אימג'ס

מלך המוזיקה יודע מה נכון עכשיו. קניה ווסט עם תיק גב | צילום: גטי אימג'ס

תיקי הגב חוזרים

1. TES, מחיר: 1,890 ש"ח
2. דניאלה להבי, 950 ש"ח
3. urbanoutfitters.com, מחיר: 39 אירו
4. asos.com, מחיר: 35 ליש"ט
5. כיסים, 440 ש"ח
6. topshop.com, מחיר: 32 אירו
7. קום איל פו, 1,050 ש"ח

השאירו תגובה