ספיר אביסרור בשמלה שקופה בצבע הכי מדובר של העונה

 

לא מבזבז כסף על בגדים: ביקור בית אצל המעצב יוסי קצב

הוא מתרחק מטרנדים, מסרב ללבוש צבעים ומעדיף להשקיע בבית מאשר בבגדים | לכם הוא ממליץ לישון בלילה לפחות 8 שעות ולהתאבזר בגרביים כיפיים | המדור חולץ נעליים ופולש לדירה המצוחצחת של יוסי קצב מסקץ'

מאת | ‏ 26 נובמבר 2012

 

יוסי קצב הוא אחד ממעצבי בגדי הגברים הבולטים בארץ, אם לא הבולט בהם. לאחר שסיים את לימודיו בשנקר ועבד בקסטרו, שם, בין היתר, פיתח את המותג קסטרו-מן, קצב התעופף לטעום את עולם האופנה שבתפוח הגדול והשתלב כמעצב בחטיבת הגברים של בית האופנה הידוע DKNY. זמן לא רב אחרי חזרתו ארצה, החליט על הקמת מותג משלו, ומאז הוא ממיס לבבות של גברים ונשים גם יחד.

הטעם האישי שלו – נקי, איכותי ומינימליסטי, מתבטא היטב בקולקציות אותן הוא מעצב למותג שלו SKETCH - וגם בדירה הלבנבנה, מגוהצת ומצוחצחת שלו. קצב, שלא כמו רוב המעצבים המזוהים עם העיר תל אביב (שם נמצאות החנויות שלו), מתגורר בבניין רב קומות בראשון לציון. ביתו ימלא בהשראה את חובבי הסגנון מינימליסטי, אך מה שבולט בו באופן מיוחד הוא הנקיון והסדר המופתי. לנו זה גרם לשלוף את המגב ולפצוח בספונג'ה. האמת? הגיע הזמן.

 

יהלומים וברביות זה לנצח: ברבי בדמותה של אליזבת' טיילור

אליזבת' טיילור יכולה לנוח בקבר: שתי בובות ברבי חדשות שדומות באופן מטריד לאוריגינל, מנציחות את אייקון הסטייל בעלת העיניים הסגולות ואוסף היהלומים | התכשיטים פלאס שתי שמלות מגיעים בילט-אין

מאת | ‏ 26 נובמבר 2012

ברבי אליזבת בשמלה לבנה | צילום: אתר Amazon

אייקון תרבות אמיתי חי לנצח, לא רק בזכרון הקולקטיבי. אחד המדדים המייצגים את האימפקט שמותיר אחריו כוכב הוא כמות המרצ'נדייז היוצאת לזכרו. במקרה של אליזבת' טיילור, האישה והאגדה, מדובר בהנצחה בדמות בובת ברבי. טיילור הלכה לעולמה לפני יותר משנה, אך לפני כן הספיקה לאשר ייצור שתי בובות שיבטיחו כי הסטייל שלה ימשיך לחיות גם אחרי לכתה.

חברת מאטל, יצרנית "ברבי" מסרה כי פניהן של הבובות נבדקו ואושרו על ידי טיילור עצמה לפני כעשר שנים, עם העתק מדויק של צבע עיניה הבלתי נשכח. הדגם בעל השמלה הלבנה נקרא "White Diamonds", על שם הבושם הנמכר ביותר של האייקון. הדגם הפאם פטאלי משהו, בעל השמלה השחורה, נקרא "Violet Eyes".

   

גו ווסט: הצצה לקולקציית אביב 2013 של H&M

בעולם האופנה, הקיץ תמיד מתחיל בחורף | הסגנון: המערב הפרוע של המאה ה-21 | הרכיבים: פרנזים, פונפונים, גדילים, וכל מה שנמצא במתפרה | הצצה לעונה הבאה

מאת | ‏ 25 נובמבר 2012

צילום: יח"צ

דקה וחצי אחרי ששחררו את קולקציית הקפסולה של מרג'יאלה, הרשת השוודית חושפת את קולקציית אביב 2013 ונותנת לנו סיבה נוספת להזיל ריר. אז אמנם אצלנו החורף רק הגיע לביקור, אבל בעולם האופנה כמו בעולם האופנה, הקיץ תמיד מגיע באמצע החורף.

אז מה מצפה לנו באביב הבא? על פי H&M, הרבה אדום, גדילים ואיזבל מארה.

   

שאף אחד לא יפספס אותך: 5 שרשראות עם נוכחות

עדינה - אאוט, קלפטע - אין | שרשראות סטייטמנט שיש להן הרבה מה להגיד הן התכשיט החם של החורף | מצאנו חמש אופציות בומבסטיות לשדרוג המראה

מאת | ‏ 25 נובמבר 2012

צילום: יח"צ

תכשיטים כבר מזמן יצאו מהמשבצת של "אביזרי עזר", שכל תכליתם הוא לתת חיזוקים לבגד. לא פעם גילינו ששרשרת אחת יכולה לתת את הטון ללוק כולו. אבל כדי לייצר כזה שינוי צריך שרשרת עם הצהרה, כזו שיש לה וואחד פה והיא לא מפחדת להשתמש בו. בשנה האחרונה השרשראות העדינות של אימא פינו מקומן לשרשראות כאלו בדיוק: שרשראות סטייטמנט מאסיביות עם נוכחות חזקה. מצאנו חמש שרשראות מוצלחות במיוחד שעושות את העבודה.

       

חממו את האצבעות: סופ"ש ארוך של סיילים ברשת

ה"בלאק פריידי" וה"סייבר מאנדיי" מסדרים לנו סופ"ש ארוך של שופינג משתלם ברשת לשיפור מצב הרוח הלאומי | הכינו את העכברים

מאת | ‏ 22 נובמבר 2012

שמלה כחולה, והיא מעלה. את מצב הרוח. ASOS | צילום: יח"צ

"יום שישי השחור" שמצוין בסוף השבוע הקרוב מסמל את בעיטת הפתיחה של עונת החגים האמריקנית, הכוללת את חג ההודיה, כריסטמס והרבה סיילים. ה'בלאק פריידי' זכה לכינוי אי שם בסיקטיז, בשל הסימון שהיה נהוג בספרי חשבונות – הצבע האדום סימן הוצאות והפסדים, והצבע השחור סימן רווחים. ביום שישי זה היו קמעונאים רבים עוברים "לצד השחור", יעני רושמים רווחים. מאז שנות השישים יוצאים ביום השישי המסורתי מיליוני אמריקאים לחנויות ומתנפלים על הסחורה המוצעת בהנחות היסטריות.

       

פריט אחד, שתי דרכים: מכנסיים מודפסים

המשימה: ללבוש מכנסיים עם הדפס רועש אך כובש מבלי להכאיב לעיניים | האמצעים: שילובים חכמים של צבעים - תואמים או ניטרליים

מאת | ‏ 21 נובמבר 2012

ריצוד נעים. תצוגת סתיו-חורף 2012-13 של בנד אוף אאוטסיידרס | צילום: גטי אימג'ס

מאחורי המותג האמריקאי בנד אוף אאוטסיידרס ("להקה של דחויים" בתרגום חופשי), עומד למעשה רק סקוט סטרנברג, להקה של איש אחד, ככל הנראה לא חברותי במיוחד. מנער שוליים גדל סטרנברג להיות סוכן אמנים הוליוודי, ומשלא צלח את חיי האמרגן הממולח פנה לעיצוב אופנה ללא הכשרה מוקדמת. בתחילת דרכו, אי שם בשנת 2004, הוא התמקד בבגדי גברים אורבניים שזכו להתעניינות ברחבי העולם ובעיקר בקרב הקהל היפני, וכעבור ארבע שנים החל לעצב גם בגדי נשים באותה הרוח – קולית ומתוחכמת, שובבה וקורצת ללבישה, תמיד עם טוויסט כיפי והדפסים גרפיים משמחים.

 

בונד, דניאל בונד: הסטייל המחויט של כוכב "סקייפול"

דניאל קרייג הלא הוא ג'יימס בונד, הפך בשנים האחרונות ממקרר מוזנח לג'נטלמן מתוקתק | הסוד הגדול טמון בפרטים הקטנים: חפתים, מכפלת מדויקת וז'קט בגודל הנכון | ובשלוש מילים: חייטות, רבותיי, חייטות

מאת | ‏ 20 נובמבר 2012

השם הוא קרייג, דניאל קרייג | צילום: גטי אימג'ס

מי שעקב אחר התפתחותו הסגנונית של דניאל קרייג והכתרתו לג'יימס בונד של שנות האלפיים, צפוי שיתעודד – מסתבר שקרייג, ולפיכך גם בונד, הוא אנושי, אנושי מדי. למעשה, הוא עבר לא פחות ממהפך. לפני עשור, כשקרייג רק קיבל לידיו את התואר הנחשק, קהל מעריצי בונד השתומם למראה הבחור המגודל שנוהג להסתובב בז'קטים שגדולים עליו בכמה מידות, ג'ינסים רחבים וסוודר על הפרצוף. קרייג גילם את ההפך המוחלט מבונד – מפירס ברוסנן החלקלק או שון קונרי האלגנטי. אך מסתבר שלהפקה היה לא מעט חזון, הם השכילו לראות מעבר למה שפגשו עיניהם וחזו בפוטנציאל הבלתי ממומש שהמקרר תכול העיניים אצר בתוכו. ואכן, הם צדקו.