גו ווסט: הצצה לקולקציית אביב 2013 של H&M

בעולם האופנה, הקיץ תמיד מתחיל בחורף | הסגנון: המערב הפרוע של המאה ה-21 | הרכיבים: פרנזים, פונפונים, גדילים, וכל מה שנמצא במתפרה | הצצה לעונה הבאה

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2012

צילום: יח"צ

דקה וחצי אחרי ששחררו את קולקציית הקפסולה של מרג'יאלה, הרשת השוודית חושפת את קולקציית אביב 2013 ונותנת לנו סיבה נוספת להזיל ריר. אז אמנם אצלנו החורף רק הגיע לביקור, אבל בעולם האופנה כמו בעולם האופנה, הקיץ תמיד מגיע באמצע החורף.

אז מה מצפה לנו באביב הבא? על פי H&M, הרבה אדום, גדילים ואיזבל מארה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

במבט ראשון נראה כי החבר'ה קנו איזו חנות סדקית בשבדיה, אחרת קשה להסביר את מעמסת הדיטיילים והעיטורים שהוכנסו בכל דגם ופריט: גדילים, ניטים, פרנזים, פונפונים. מבט נוסף בקולקציה מגלה את ההשראה הברורה מהמערב הפרוע, שנלקחה היישר ממסלול האביב של מעצבת הצרפתייה איזבל מארה.

צילום: יח"צ

אבל ב-H&M הקולקציות אף פעם לא הגמוניות, הרי יש אוכלוסיה שלמה להאכיל ועל כן, מיקס הסגנונות העונתי לא מאכזב גם הפעם. בוהו שיק עם שמלות וחצאיות מקסי רכות ונופלות, המערב הפרוע עם דיטיילינג של קאובויז, סטייל ספורטיבי עם מכנסי שרוך נינוחות וכובעי בייסבול, סגנון רוקיסטי של ניטים וחצאיות דמויות עור וגם, אם זה לא מספיק, קצת השפעה ספרדית בדמות ז'קט המטאדור. הפרינטים מושפעים גם הם בסלט של תרבויות – החל מעיטורים אוריינטלים דרך הדפסים גיאומטרים ועד אננסים (!) טרופיים.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צללית הגוף בעונה זו היא מעט מטושטשת, עם פריטי אוברסייז וז'קטים בעלי כתפיים רחבות. בסקאלת הצבעים נוכל למצוא בעיקר אדום, כתום, אפור, ניוד ושחור. אנחנו כבר שמנו עין על ווסט הניטים הלבן וגם חולצת האננס תתקבל בברכה.

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

 

השאירו תגובה