גראמי כחול לבן: ג'וליאנה מ- E לובשת ענבל דרור

לא רק כוכבת הלהיט "all about that bass" : גם ג'וליאנה רנסיק, המגישה הותיקה של ערוץ E וחברת פאנל ב"משטרת האופנה", הגיעה לטקס פרסי המוזיקה בחליפה שחורה ומנצנצת של מעצבת אופנה הישראלית

מאת  | ‏ 10 פברואר 2015
ג'וליאנה והחליפה של ענבל דרור (צילום: גטי אימג'ס)

ג'וליאנה והחליפה של ענבל דרור (צילום: גטי אימג'ס)

ג'וליאנה רנסיק היא אולי הכוכבת הכי גדולה של ערוץ E. כבר יותר מעשור שהיא משדרת שידורים חיים על שטיחים אדומים ובלילות מבקרת אופנה ב"משטרת האופנה" לצד קלי אוסבורן. לשטיח האדום של טקס הגראמי שהתרחש בראשון בלילה היא לבחרה ללבוש חליפה של מעצבת האופנה הישראלית ענבל דרוד. זו לא הפעם הראשונה שכוכבת הגיעה לטקס המדובר בשמלה כחול לבן. גם מייגן טריינור, כוכבת הלהיט "all about that bass", הגיעה לטקס בשמלת ערב שחורה של המעצבת גליה להב.

בראיון ל- FF  מספרת לנו דרור כי הקשר בינה ובין ג'וליאנה התרחש כשהסטייליסטית האישית שלה ראתה את החליפה בבוטיק יוקרתי בלוס אנג'לס. היא הייתה תלויה על קולב לצד שמלות של אלי סאאב ומוניק לולייה אבל הסטייליסטית, שמכירה את הטעם ומבנה גופה של הכוכבת, בחרה בה מיד.

מהצד זה נראה כמו שמלה אבל מקדימה הפתעה (צילום: גטי אימג'ס)

מהצד זה נראה כמו שמלה אבל מקדימה הפתעה (צילום: גטי אימג'ס)

"מהרגע הראשון שג'וליאנה ראתה את החליפה שבחרה לה הסטייליסטית היא התלהבה. היה ברור שצריך להתאים אותה למבנה גופה ובאמת תפרנו אותה לפי מידותיה", מסבירה המעצבת, "זו לא הפעם הראשונה שהיא לובשת פריט שלי".

חשוב להבין שמעבר לכוכבות שמגיעות עם השמלות לשטיח את ג'וליאנה רואים מיליוני אנשים בבית שצופים בשידור החי ובתכניות שאחרי. כך שמעבר לתמונות של מי לבש מה, המון אנשים היו עדים לחליפת הכחול לבן שנלבשה בגאווה.

האוברול תפור למידותיה (צילום: גטי אימג'ס)

החליפה תפורה למידותיה (צילום: גטי אימג'ס)

רנסיק למי שלא מכירה כבר עשור מככבת בערוץ המדובר. גם כשדרנית בחדשות הבידור, גם כחברת פאנל ב"משטרת האופנה" שהיא אחת התוכניות המדוברות ביותר וגם מככבת בריאלטי "ג'וליאנה וביל" יחד עם בעלה, ביל רנסיק. ב-2011 חלתה בסרטן השד ודיברה בפומבי על הכריתה הכפולה שנאלצה לעבור, ושנה לאחר מכן אימצה יחד עם בעלה את בנם הבכור. היא בעלת תואר שני בעיתונאות ואחת הנשים הנחשבות בתעשיית הבידור האמריקאית.

שימו לב לדיטייל - מכסה את הנעליים (צילום: גטי אימג'ס)

שימו לב לדיטייל – מכסה את הנעליים (צילום: גטי אימג'ס)

למה לא לשים כמה עשרות יהלומים כדי לקשט (צילום: גטי אימג'ס)

למה לא לשים כמה עשרות יהלומים כדי לקשט (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה